ZDALNE KADRY I PŁACE

BEZPŁATNE WEBINARIUM

Transmisja online (na żywo)

15 grudnia 2020, godz. 10.00-11.30

ZAPISZ SIĘ!

Jesteśmy świadkami rewolucji w biznesie. Kiedyś postrzegana jako luksus praca zdalna, dzisiaj dotyczy już ponad 5 mln Polaków. Oznacza to, że wykonuje ją 30% osób zawodowo czynnych.


Ostatnich 8 miesięcy pracy zdalnej stanowi jednak wyzwania i rozterki dla wielu firm, nieprzygotowanych w zakresie wydajności pracy, kosztów, kontroli czasu pracy, a także dostępu do technologii i narzędzi pracy.

Bez cyfryzacji, czy robotyzacji prostych zadań wykonywanie pracy zdalnej nie jest możliwe. A już na pewno nie jest możliwa jej realizacja w sposób efektywny – zwłaszcza procesów administracyjnych.


Możliwe jednak jest korzystanie z dobrodziejstw technologii bez konieczności ich wdrażania czy zakupu, dzięki współpracy ze specjalistycznym partnerem.

To jest dobry moment na odpowiedź na pytanie - czy procesy back office powinny być nadal realizowane wewnątrz przedsiębiorstwa?

Najważniejszym celem organizacji w obecnych czasach staje się utrzymanie terminowości i ciągłości obsługi oraz bezpieczeństwo danych.

Jak tego dokonać? Zapisz się na webinarium pt. „Zdalne kadry i płace” i dowiedz się:

  • Jak wdrażać usprawnienia procesów administracyjnych pracując zdalnie?
  • Jak dokument cyfrowy poprawia obsługę kadrowo-płacową?
  • Jak ograniczyć ryzyka biznesowe w kadrach i płacach dzięki dobrym praktykom rynkowym specjalistów z IBS?
  • Jak skutecznie zarządzać rozproszonym zespołem i zwiększać zaangażowanie pracowników?

Poznaj zdalną obsługę procesów kadrowo-płacowych realizowanych przez blisko 450 specjalistów.

PROGRAM

15 grudnia 2020

10:00

Rozpoczęcie webinarium

10:00 - 10.30

Wirtualne dokumenty - realny proces

  • Co potrafi digitalizacja i OCR?
  • Digitalizacja otwiera drogę do nowych technologii: RPA i skrypty automatyzacyjne – case study
  • Sprawnie, terminowo i bezpiecznie – cyfrowe dokumenty mnożą korzyści

Paweł Ocibiński, kierownik ds. zarządzania dokumentacją, Impel Business Solutions

10:30 - 11.00

Dobre praktyki w realizacji obsługi kadrowo-płacowej

  • Jak zamodelować procesy kadrowo-płacowe?
  • Wynagrodzenia na czas i bez błędów dzięki narzędziom oraz technologii
  • Wsparcie ekspertów na co dzień

Katarzyna Adamczyk, dyrektor CUP procesów kadrowo-płacowych klienta zewnętrznego, Impel Business Solutions

11:00 - 11.30

Jak zarządzać zdalnym zespołem?

  • Początek pandemii – początek pracy zdalnej – jak w kilka dni zorganizować pracę zdalną dla 450 osób?
  • Be in touch - narzędzia niezbędne w komunikacji online
  • Lider – kluczowa rola w kreowaniu zmiany i budowaniu zaangażowania

Sebastian Boniewicz, dyrektor ds. personalnych, Impel Business Solutions

11:30

Zakończenie webinarium

PRELEGENCI

Katarzyna Adamczyk

dyrektor CUP procesów kadrowo-płacowych klienta zewnętrznego, Impel Business Solutions

Niemal od początku swojej kariery zawodowej związana z branżą HR. Doświadczenie zdobywała w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych. W Grupie Impel odpowiadała m.in. za wdrożenie systemu SAP w obszarze czasu pracy. Obecnie odpowiedzialna jest za zarządzanie procesami kadrowo – płacowymi dla klienta zewnętrznego. Przykłada dużą wagę do rozwoju kompetencji podległych pracowników i efektywności realizowanych procesów.

Sebastian Boniewicz

dyrektor ds. personalnych, Impel Business Solutions

Od wielu lat związany z obszarem „miękkiego” i „twardego” HR. Prowadził liczne projekty z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników oraz doradztwa dla spółek z Grupy Impel oraz klientów zewnętrznych. Od kilku lat odpowiada za strategię personalną w spółce Impel Business Solutions, w tym za działania związane z polityką zatrudnienia, rozwój pracowników i system wynagradzania.Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na kierunku Zarządzania Kadrami i socjologii na Uniwersytecie Wrocławskiego. Ukończył kurs trenerski. Posiada certyfikację Reiss Profile Mastera, która uprawnia do przeprowadzania i omawiania profili motywacyjnych analizujących motywację wewnętrzną badanej osoby.

Paweł Ocibiński

kierownik ds. zarządzania dokumentacją, Impel Business Solutions

Koordynator sekcji kancelarii i procesów digitalizacji w Impel Business Solutions. Inicjator zmian oraz pasjonat automatyzacji i optymalizacji procesów i filozofii Lean. W podległej sekcji zaprogramował i wdrożył kilkanaście narzędzi automatyzujących powtarzalne czynności oraz zestandaryzował procesy operacyjne.

PARTNER MERYTORYCZNY

Impel Business Solutions sp. z o.o.

Wierzymy w cyfrową transformację i trwałą zmianę organizacji dzięki robotyzacji oraz lean management. Wdrażamy technologię RPA w realizowanych usługach: kadrowo-płacowych, finansowo-księgowych i zarządzania dokumentacją. Wykorzystujemy doświadczenia i dobre praktyki zdobyte podczas kilkunastu lat w obsługi klientów biznesowych. Koncentrujemy się na zadowoleniu klientów dostarczając usługi skrojone pod indywidualne potrzeby i spełniające określone KPI i SLA. Posiadamy zespół bisko 400 ekspertów produktowych i oddziały w kilkunastu miastach na terenie kraju.

www.bpo.impel.pl

REJESTRACJA

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu: regulamin
Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

WEBINARIUM BEZPŁATNE

BEZPŁATNIE

Transmisja online

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

ORGANIZATOR

PARTNER MERYTORYCZNY

PARONI MEDIALNI

Copyright © 2018 INFOR PL S.A.