Women4Leadership

O sile kobiecego przywództwa, rozwoju i świadomych wyborach!

KONFERENCJA WARSZTATOWA

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Novotel Airport Okęcie

ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

9-10 lipca 2019

POBIERZ BROSZURĘ
  • Szukasz inspiracji? Zupełnie innego spojrzenia na rolę kobiet w biznesie?
  • Zastanawiasz się czy biznes ma płeć i czy szklany sufit istnieje naprawdę? A jeśli istnieje, czy można sobie z nim poradzić?
  • Chcesz poznać kobiety, które zdefiniowały swój własny sukces i go osiągnęły?
  • Zastanawiasz się, jak uwolnić swój potencjał?

Dołącz do nas podczas konferencji warsztatowej Women4Leadership. Naszym celem jest pokazanie najlepszych praktyk, pozytywnych aspektów funkcjonowania kobiet w biznesie, znalezienie skutecznych i sprawdzonych rozwiązań.


Jest to spotkanie dla wszystkich kobiet, które są zdeterminowane do działania, szukania własnych rozwiązań, otwartych na inspiracje, chętnych do rozwoju.


Podczas dwóch dni spotkania w nieformalnej atmosferze zainspirujemy Cię do działania, przedstawimy ciekawe historie kobiet, które w biznesie osiągnęły wiele i dążą do osiągnięcia swoich celów, ale również zaprosimy do udziału w warsztatach, które zainspirują i zmotywują do działania. Zapewnimy również czas na ciekawe rozmowy kuluarowe i nawiązanie nowych relacji biznesowych.

PROGRAM

DZIEŃ I

9 lipca 2019 (wtorek)

9:00 - 9:30

Rejestracja uczestników

Witamy podczas Women4Leadership. Zapraszamy do rejestracji, a następnie na chwilę relaksu przy kawie! Czeka nas niezwykle emocjonujący i inspirujący dzień!

9:30 - 9:40

Rozpoczęcie konferencji

Rafał Szary, Project Manager, Ideoria Sp. z o.o.

9:40 - 10:40

„Kto tutaj jest szefem”? Zmiana ról w życiu kobiet i mężczyzn

Inspirować, motywować… zarażać entuzjazmem, pozytywną energią, pomysłem, chęcią realizacji,dążeniem do celu... Innych i Siebie.. Spełniać marzenia! W jaki sposób..? Każdy ma swój sposób, jedni już go w sobie znaleźli, są też tacy, którzy szukają, są też Ci, którzy zgubili..W tym wystąpieniu , poruszam temat bliski moim doświadczeniom. Jako matka , żona, kobieta, aktorka, trener i człowiek stawiam szereg pytań odnośnie kondycji współczesnej kobiety w humorystyczny sposób ujmując złożony temat , którym jest kobiecość. Porozmawiajmy zatem o zmianie ról w życiu kobiety i mężczyzny i odpowiedzmy na pytanie: kto tutaj naprawdę jest szefem!

Dorota Deląg, aktorka, trener, mówca motywacyjny

10:40 - 11:30

Funkcjonowanie kobiety w biznesie w różnych krajach

  • Ścieżka kariery
  • Różnice kulturowe
  • Różnice płci a zarzadzanie
  • Wyzwania osobiste

Ewa Urbaniak, Dyrektor fabryki L’Oreal Warsaw Plant

11:30 - 11:50

Przerwa kawowa

11:50 - 12:40

Silna marka kobiety w biznesie

Jak się wyróżnić, jednocześnie pozostając sobą? Jak budować silną markę kobiety w biznesie? Mogłoby się wydawać, że rozwiązanie nie istnieje. A jednak! Świadome budowanie marki osobistej przynosi korzyści w biznesie i w życiu prywatnym. Podczas prelekcji dowiesz się, czym jest marka osobista, jakie elementy są niezbędne w procesie jej budowania, a także poznasz szereg sprawdzonych narzędzi, które ułatwią osiągnięcie założonych celów.

Monika Gawanowska, certyfikowany trener i coach biznesu, autorka książki „Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery”

12:40 - 13:30

Od siły do mądrości

Przygotowywanie do ról życiowych sprawia, że jesteśmy w ciągłej gotowości mierzenia się z przeciwnościami i "udowadniania”. Musimy czuć się silne i być silne zapominając o swoim zdrowiu psychicznym i potrzebach emocjonalnych. Siłaczki muszą działać - wyznaczać ciągle nowe zadania w poszukiwaniu akceptacji własnej i innych. I pewnego dnia pojawia się przeciwność, problem, porażka. Z zakodowanymi wzorcami zachowań idziemy na oślep zamiast weryfikować nasz stan i obrany azymut. Aż do wypalenia, zmęczenia lub powiedzenia dość. To najlepszy czas na weryfikację i zamianę siły na mądrość.


Poprzez obserwację, akceptację i nazywanie własnych emocji uczymy się siebie. Mądrość to nasze dobrze spożytkowane doświadczenia, a nie sama wiedza, inteligencja czy oczytanie. Udajmy się po mądrość pozwalając sobie na słabość.


Opowiem o swojej porażce i doświadczeniach , które wyzwoliła proces wieloletnich zmian i doprowadziła do "działania w zgodzie".

Marlena Wieteska, Dyrektor Marketingu, CashDirector S.A.

13:30 - 14:30

Przerwa na lunch

14:30 - 15:20

Sytuacja kobiet na rynku pracy

  • Przebieg własnej kariery, w tym w obecnej kancelarii, w której liczba kobiet-partnerów jest ewenementem na rynku polskich kancelarii
  • Zakaz dyskryminacji ze względu na płeć w prawie unijnym i polskim - definicja i praktyczne przykłady
  • Omówienie statystyk, m.in. w zakresie wskaźników aktywności zawodowej kobiet, awansów i rozwoju zawodowego, wysokości wynagrodzeń, spraw sądowych o dyskryminację oraz refleksja nad ich przyczynami
  • Pozycja kobiet w procesie rekrutacji, w tym wpływ stereotypów na temat ich ról
  • Molestowanie seksualne na rynku pracy jako forma dyskryminacji ze względu na płeć
  • Rodzicielstwo a sytuacja kobiet na rynku pracy
  • Niższy wiek emerytalny dla kobiet i jego wpływ na ich dalszą karierę zawodową, wysokość zarobków lub świadczeń emerytalnych

Katarzyna Dobkowska, radca prawny, partner w kancelarii Raczkowski Paruch

15:20 - 16:10

Znajdź pomysł na siebie, czyli jak zaplanować swoją drogę w biznesie

Joanna Kozarzewska, Clients Relationship Director, Colliers International Poland Sp. z o.o.

16:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

DZIEŃ II

10 lipca 2019 (środa)

9:00 - 9:30

Rejestracja Gości, poranna kawa

Witamy podczas drugiego dnia Women4Leadership. Zapraszamy do rejestracji, a następnie na chwilę relaksu przy kawie!

9:30 - 10:30

Wiarygodność – fundament zaufania

Kiedy czyny idą za słowami czujemy się wiarygodni. Jednak dobre intencje i czyny nie zawsze wystarczą. Co jest zatem potrzebne, aby być wiarygodnym w oczach ludzi? Co jest konieczne, aby mieć poczucie, że jest się osobą wiarygodną?

Badania wskazują, że wiarygodność jest krytycznym elementem w budowaniu relacji, angażowaniu współpracowników i rozwijaniu zaufania. Podczas wykładu dowiesz się:

  • Jak budować wiarygodność?
  • Jak wzmacniać swoje kompetencje?
  • Jak być osobą godną zaufania?

A ponadto:

  • Mity na temat zaufania i wiarygodności
  • O poleganiu na sobie, budowaniu poczucia własnej wartości i skuteczności osobistej
  • Komponenty wiarygodności – jak budować i wzmacniać zaufanie do siebie
  • O wynikach badania wiarygodności w biznesie, pułapkach przekonań i sposobach ichunikania

10:30 - 10:50

Przerwa na kawę

10:50 - 13:00

WARSZTATY: Samoświadomość lidera – moda czy konieczność?

Jak poziom samoświadomości liderek wpływa na efektywność zarządzania ludźmi i zmianami? Na to i inne pytania odpowiemy podczas intensywnych warsztatów.

Podczas warsztatów będziemy rozmawiać o wadze samoświadomości liderek, o istocie i ogromnym znaczeniu zarządzania zmianą ale również o zarządzaniu zespołem.

Warsztaty będą oparte o dyskusje, pracę grupową, liczne interakcje!

Joanna Średnicka, CEO, Pracownia Gier Szkoleniowych

13:00 - 14:00

Przerwa na lunch

14:00 - 16:10

WARSZTATY: Szef na szpilkach – 7 najczęstszych pułapek w zarządzaniu

  • Kobieta lider – co wnosi do organizacji?
  • Czy styl zarządzania zależy od płci?
  • Cechy kobiety lidera
  • Kobieta lider – dlaczego czasem bywa nam trudniej?
  • Pułapki biznesu – czego unikać w byciu szefem kobietą

Joanna Wazowicz, Partner Zarządzający, BlueTank

16:10

Zakończenie drugiego dnia konferencji, wręczenie certyfikatów potwierdzających uczestnictwo

PRELEGENCI

Dorota Deląg

Aktorka, trener, mówca motywacyjny

Ewa Urbaniak

Dyrektor fabryki L’Oreal Warsaw Plant

Absolwentka PWST we Wrocławiu, aktorka, dziennikarka, bizneswoman, autorka projektu "Poranek Doroty", trener i mówca motywacyjny.

Przez wiele lat współpracowała z TVP2, Polsat, TVN, TVN Warszawa, gdzie tworzyła i prowadziła własne programy m.in. Spotkania Doroty, Między Kuchnią a Salonem, Jazda Kulturalna. Występowała w serialach, m.in. 39,5, Camera Caffe. Grała w Teatrach Warszawskich i Polskich.

Zarządzała agencją marketingową, gdzie mierzyła się z codziennymi problemami jako przedsiębiorca. Dzięki temu doświadczeniu Dorota doskonale wie, z jakimi problemami mierzą się pracownicy firm.

Dzisiaj, Dorota z ogromnym bagażem doświadczeń, występuje w roli trenera i mówcy motywacyjnego, oferując swoje doświadczenie oraz znajomość technik prezentacyjnych, które są unikalne i niezwykle wartościowe.

Prywatnie Dorota jest żoną i mamą, osobą o pogodnym i energicznym usposobieniu. Zaraża swoim optymizmem i w łatwy i naturalny sposób potrafi przekazać swoje cenne doświadczenie.

Ewa Urbaniak jest absolwentką Politechniki Łódzkiej, Wydziału Organizacji i Zarządzania. Część swojej edukacji odbyła we Francji otrzymując licencjat na Uniwersytecie Owernii w Clermont Ferrand oraz kończąc studia podyplomowe na ICAM w Lille.

Kariera zawodowa Ewy Urbaniak od początku związana jest z polską fabryką L’Oréal w Kaniach. W 2001 roku rozpoczęła pracę jako inżynier ds. produkcji w fabryce L’Oréal Warsaw Plant, aby po przejściu różnych szczebli w ramach jej struktur w 2004 roku stanąć na czele działu produkcji. To samo stanowisko piastowała w fabryce w Karlsruhe w Niemczech, do której została oddelegowana w 2007 roku. Sześć lat później została dyrektorem fabryki L’Oréal w Izraelu, by po dwóch latach, w 2015 roku, objąć stanowisko dyrektora fabryki L’Oréal w Vorsino w Rosji. Kolejne lata swojej pracy poświęciła na rozwijanie efektywności operacyjnej i poprawę wydajności fabryki poprzez jej rozbudowę i montaż nowych linii produkcyjnych. Aby realizować produkcję zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, w fabryce wprowadzono zaawansowane rozwiązania technologiczne, pozwalające na znaczny odzysk wody czy produkcję energii z odnawialnych źródeł. Od kwietnia 2018 roku kieruje jedną z największych na świecie fabryk L’Oréal Warsaw Plant.

Marlena Wieteska

Dyrektor Marketingu, CashDirector S.A.

Monika Gawanowska

Certyfikowany trener i coach biznesu

Marketingowiec, sprzedawca, mentorka. Przez wiele lat pracowała w marketingu instytucji finansowych, w tym na stanowiskach kierowniczych. Z sukcesami i porażkami prowadziła równie swoje firmy, a zdobyte doświadczenia wykorzystuje w życiu i w pracy w startupach. Od lutego 2012 r. związana była z rynkiem digitalowym, gdzie odpowiadała za sprzedaż i i rozwój biznesu w takich agencjach, jak Garden of Words, Gamfi czy Novem. Pracowała dla największych klientów typu Play, Sony, Cropp, Allegro, Bonduelle, 4F, PZU. Obecnie w CashDirector odpowiada za całość działań marketingowych współpracując z bankami w Polsce i na świecie. Wierzy w niedualność świata i w siłę doświadczeń. Absolutna fanka impro, która przenosi je do świata biznesu.

Strateg, oficjalny host spotkań globalnej inicjatywy LinkedInLocal w Białymstoku, certyfikowany trener i coach biznesu, autorka książki „Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery” oraz e-booka, będącego syntezą doświadczeń związanych z wydaniem i promocją własnej publikacji „Jak napisać książkę i zaplanować kampanię, która dotrze do pół miliona osób?”. Prowadzi szkolenia, warsztaty strategiczne. Pracuje z osobami indywidualnymi, firmami, działami marketingu i sprzedaży. Specjalizuje się w personal brandingu i LinkedIn.Jej teksty możesz przeczytać również na stronie www.monikagawanowska.pl.W wolnych chwilach czyta, gra na gitarze i fotografuje warte uwiecznienia chwile.

Katarzyna Dobkowska

radca prawny, partner w kancelarii Raczkowski Paruch

Joanna Kozarzewska

Clients Relationship Director, Colliers International Poland Sp. z o.o.

Jest ekspertką od prawa pracy, od 7 lat wspólnikiem w kancelarii Raczkowski Paruch – największej w Polsce praktyce zajmującej się prawem HR. Wcześniej11 lat była związana z jedną z największych polskich kancelarii – DZP, a jeszcze wcześniej 2 lata pracowała w Arthur Andersen i odbywała etatową aplikację sądową na Podlasiu, skąd pochodzi. Katarzyna doradza klientom w całym zakresie prawa pracy, w tym z powodzeniem reprezentuje ich w sporach prawno-pracowniczych. Szczególnie ceni sobie stałą i bieżącą współpracę, która pozwala nie tylko poznać specyfikę i potrzeby Klienta, ale także nawiązać z nim wartościowe relacje. To zaś jest podstawą owocnej i satysfakcjonującej dla obu stron współpracy. W rankingach prawniczych doceniana jest jej dynamiczność, dostępność, łatwość we współpracy i biznesowe podejście do problemów. Prywatnie fascynuje ją wszystko, co jest związane z duchowością i tzw. rozwojem osobistym, lubi też operę, teatr, kino, dobrą książkę, tenis i ćwiczenia grupowe na siłowni. Jej słabości to zakupy przez internet i papierosy.

Jako dyrektor ds. relacji z klientami Joanna odpowiada za budowanie i rozwijanie relacji z klientami Colliers International, koordynację procesów przetargowych oraz zapewnienie wsparcia działom firmy w zakresie pozyskiwania nowego biznesu. Przed dołączeniem do Colliers Joanna zajmowała się rekrutacją specjalistów oraz wyższej kadry managerskiej w branży nieruchomości. Doświadczenie zdobyła, pracując po stronie firm doradztwa personalnego – HAYS Poland oraz HRK, gdzie pełniła rolę managera zespołu Real Estate & Construction. W trakcie swojej kariery współpracowała z firmami deweloperskimi, międzynarodowymi agencjami doradczymi, funduszami inwestycyjnymi oraz firmami sieciowymi. Dodatkowo, Joanna jest Przewodniczącą Grupy ds. HR Polskiej Rady Faclity Management, prowadzi wykłady na Akademii Leona Koźmińskiego oraz aktywnie działa na rzecz promocji kobiet w branży nieruchomości.

Joanna Średnicka

CEO, Pracownia Gier Szkoleniowych

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzający, BlueTank

Współzałożycielka Pracowni Gier Szkoleniowych, pomysłodawca przedsięwzięcia gier online w badaniu kompetencji Competence Game oraz inicjatorka Game Changers Academy. Jest przedsiębiorcą, partnerem zarządzającym w trzech spółkach z obszaru doradztwa, szkoleń metodą gier, rozwoju a także biznesu e-commerce (experiencecorner.com). Od 2004 roku kieruje działem R&D Pracowni Gier; współprojektowała gry szkoleniowe nagradzane w międzynarodowych konkursach (USA, Kanada, Irlandia, Polska).Ma ponad 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu firmami, które odnotowują coroczne wzrosty finansowe, działają w Polsce i na rynkach zagranicznych. Specjalizuje się w zarządzaniu zespołami, rozwojem talentów, a także analizie zmian zachodzących w firmach. Zrealizowała ponad 2000 godzin interwencji i programów rozwojowych w oparciu o gry i symulacje. Jest członkiem i certyfikowaną projektantką NASAGA (North American Simulation and Gaming Association). Ekspertka badań i rozwoju organizacji w zakresie kultury, procesów i modeli działania . Jako wykładowca współpracuje ze Szkołą Główną Handlową, Uniwersytetem Warszawskim, Collegium Civitas, TU Delft (Holandia). Ekspert międzynarodowych konferencji projektowania gier dla biznesu. Absolwentka prestiżowego programu dla przedsiębiorców Young Transatlantic Innovation Leaders Initiative 2017, organizowanego przez US State Department i The German Marshall Fund of the United States, którego celem jest wspieranie i rozwój współpracy firm i startup-ów.

Partner Zarządzający w BlueTank - firmie specjalizującej się w budowaniu skutecznych narzędzi rozwojowych dla zewnętrznych sił sprzedaży i obsługi klienta. Zorientowany biznesowo trener i konsultant zajmujący się doradztwem metodologicznym i biznesowym. Szuka praktycznego przełożenia stosowanych metod na poprawę wyników biznesowych i jakości życia uczestników. Ma za sobą ponad 18 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach co pozwala jej inaczej patrzeć na wyzwania współczesnych menedżerów. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes - Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Energy-Match, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina, Telekomunikację Novum, Apexnet, Most Wanted, Aktywną Warszawę., Performance Media, Sotrender, IFS Solutions, Autoklinika, Apteki Niezapominajka. Nie znosi teoretyków. Dodatkowym obszarem jej zainteresowań jest praktyczne zarządzanie stresem (techniki oddechowe, wizualizacja, zarządzanie myśleniem automatycznym) oraz rozwojem osobistym (mindfulness). Prywatnie fanka biegania i jogi.

REJESTRACJA

KONFERENCJA PŁATNA

1295 PLN

przy zgłoszeniu uczestnictwa do 19 czerwca 2019

1795 PLN

przy zgłoszeniu uczestnictwa od 20 czerwca 2019

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

ORGANIZATOR

PATRONI MEDIALNI

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.