Webinarium: Specyfika zarządzania kadrami w branży produkcyjnej

WEBINARIUM

Praktyczne warsztaty online z wykorzystaniem użytecznych narzędzi

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Webinarium - szkolenie online

14 maja 2020


Zachęcam Państwa do zapoznania się ze szczegółowym programem wydarzenia. Jestem pewien, że udział w webinarium przyniesie Państwu wymierne korzyści!

Szanowni Państwo,


ostatni czas przyniósł bardzo wiele zmian w przepisach prawa pracy, ale również w zakresie prowadzenia dokumentów pracowniczych. Zmiany te wymuszają podejmowanie nowych działań i decyzji biznesowych. Szczególnie istotne jest również dostosowanie ich do specyfiki konkretnej branży.


Z myślą o wyzwaniach, jakie są stawiane przed Państwem, przygotowaliśmy webinarium z zakresu zmian w prawie pracy oraz zarządzania dokumentacją kadrową z uwzględnieniem specyfiki Państwa branży! Zapraszamy do udziału w webinarium „Specyfika zarządzania kadrami w branży produkcyjnej”, które odbędzie się 14 maja 2020. Podczas webinarium omówimy kluczowe z Państwa punktu widzenia zagadnienia, w tym:

  • ZFŚS i inne benefity pracownicze
  • Kontrole ZUS i PIP w firmie produkcyjnej
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w praktyce

Rafał Szary

Project Manager


Do udziału zapraszamy przede wszystkim:

  • pracowników działów kadr w firmach z branży produkcyjnej, ale również wszystkich zainteresowanych omawianą tematyką.

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?

  • Gwarantujemy wiedzę na najwyższym poziomie – webinarium prowadzone jest przez praktyków, niezwykle wysoko ocenianych przez uczestników naszych wydarzeń
  • Program w pełni dostosowany jest do Państwa branży, co zapewnia omówienie poszczególnych zagadnień zgodnie z Państwa oczekiwaniami
  • Zajęcia prowadzone są w formule online - mogą Państwo odbyć szkolenie bez wychodzenia z domu, a dodatkowo gwarantujemy możliwość zadawania pytań prelegentom!

Szczegóły organizacyjne: Webinarium odbędzie się 14 maja 2020 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 14.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.


Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

PROGRAM

14 maja 2020 (czwartek)

9:00

Rozpoczęcie webinarium

9:00 - 10:30

Dokumentacja pracownicza po zmianach

  • Okres przechowywania dokumentacji pracowniczej
  • Postać prowadzenia dokumentacji pracowniczej, zasady przenoszenia dokumentacji z postaci papierowej na elektroniczną
  • Obowiązek wydania kopii pracownikowi
  • Kontynuowanie prowadzenia dotychczasowej dokumentacji pracowniczej – kontynuowanie teczki pracowniczej po ponownym zatrudnieniu pracownika, podział akt osobowych i podstawowe zasady ich prowadzenia – dwie czy jedna teczka przy kontynuowaniu stosunku pracy

Podstawowe zmiany dotyczące prowadzenia dokumentacji pracowniczej

Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w praktyce

  • Podział dokumentacji pracowniczej na akta osobowe i dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy
  • Dane osobowe, których pracodawca może żądać od kandydata i pracownika obligatoryjnie oraz dane osobowe kandydata i pracownika udostępnione za jego zgodą
  • Dane sensytywne, przekazane tylko z inicjatywy kandydata i pracownika
  • SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

Iwona Wołkiewicz, Ekspert Prawa Pracy, Trener, Wykładowca

10:30 - 10:45

Przerwa

10:45 - 12:15

ZFŚS i inne benefity pracownicze

  • Finansowanie świadczeń ze środków ZFŚS
  • Dokonywanie odpisów na ZFŚS
  • Kryteria przyznawania świadczeń socjalnych
  • ZFŚS a RODO
  • Inne świadczenia na rzecz pracowników i najczęściej popełniane błędy przy ich przyznawaniu
  • SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

Katarzyna Gospodarowicz, radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM

12:15 - 12:30

Przerwa

12:30 - 14:00

Kontrole ZUS i PIP w firmie produkcyjnej

  • Zasady ogólne kontroli PIP i ZUS
  • Najczęściej kontrolowane obszary i błędy pracodawców
  • „Pułapki” dla pracodawców w związku z kontrolami prowadzonymi przez PIP i ZUS
  • Dopuszczalne środki odwoławcze na wypadek niekorzystnego wyniku kontroli
  • Co będzie kontrolować ZUS i PIP w 2020
  • SESJA PYTAŃ I ODPOWIEDZI

Dominika Szachniewicz, radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy w SDZLEGAL SCHINDHELM

14:00

Zakończenie webinarium

PRELEGENCI

Katarzyna Gospodarowicz

Radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM

Katarzyna Gospodarowicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju. Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.

Dominika Szachniewicz

Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy w SDZLEGAL SCHINDHELM

Dominika Szachniewicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w obszarze prawa pracy, jak również w kwestiach związanych z prawem procesowym i prawem umów handlowych. Jest członkiem zespołu prawa pracy w kancelarii SDZLEGAL SCHINDHELM. Dominika Szachniewicz skutecznie reprezentuje klientów w sprawach z zakresu prawa pracy, ma również liczne sukcesy w zakresie reprezentowania wiodących przedsiębiorstw w sprawach dotyczących prawa pracy. Dominika Szachniewicz jest również aktywnie wspiera klientów w zakresie kontroli oraz sporów z Państwową Inspekcją Pracy oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.

Iwona Wołkiewicz

Ekspert Prawa Pracy, Trener, Wykładowca

Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner (Coca-Cola, Orange, GTS T-Mobile, MDDP, INFOR)Obecnie Wykładowca na Studiach Podyplomowych Kadry – Płace na UTH im. H. Chodkowskiej oraz trener na kursach i szkoleniach stacjonarnych i internetowych z zakresu prawa pracy oraz prelegent na licznych konferencjach. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną. Zajęcia prowadzi metodami interaktywnymi, zachęcając słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w kursie.

PARTNER MERYTORYCZNY

Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy spółka komandytowa została zawiązana w 2002r. Pierwsze nasze biuro zostało otwarte we Wrocławiu, a od 2005 r. pracujemy także w naszym oddziale w Warszawie. Obecnie jesteśmy jedną z wiodących kancelarii prawnych na Dolnym Śląsku, co zawdzięczamy wszechstronności i najwyższemu standardowi oferowanych przez nas usług, a także umiejętności wykorzystania w działalności doradczej akademickich osiągnięć naszych prawników. W skład naszego zespołu wchodzą prawnicy polscy i niemieccy, w harmonijny sposób łączący swoje wieloletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych kancelariach prawniczych z nowatorskim podejściem do stosowanych rozwiązań.

REJESTRACJA

WEBINARIUM PŁATNE

565,04 zł netto

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

PATRONI MEDIALNI

ORGANIZATOR

PARTNER MERYTORYCZNY

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.