WEBINARIUM
Webinarium - szkolenie online
14 maja 2020
Zachęcam Państwa do zapoznania się ze szczegółowym programem wydarzenia. Jestem pewien, że udział w webinarium przyniesie Państwu wymierne korzyści!
Szanowni Państwo,
ostatni czas przyniósł bardzo wiele zmian w przepisach prawa pracy, ale również w zakresie prowadzenia dokumentów pracowniczych. Zmiany te wymuszają podejmowanie nowych działań i decyzji biznesowych. Szczególnie istotne jest również dostosowanie ich do specyfiki konkretnej branży.
Z myślą o wyzwaniach, jakie są stawiane przed Państwem, przygotowaliśmy webinarium z zakresu zmian w prawie pracy oraz zarządzania dokumentacją kadrową z uwzględnieniem specyfiki Państwa branży! Zapraszamy do udziału w webinarium „Specyfika zarządzania kadrami w branży produkcyjnej”, które odbędzie się 14 maja 2020. Podczas webinarium omówimy kluczowe z Państwa punktu widzenia zagadnienia, w tym:
Rafał Szary
Project Manager
Do udziału zapraszamy przede wszystkim:
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
Szczegóły organizacyjne: Webinarium odbędzie się 14 maja 2020 r. o godz. 9.00 i zakończy się o godz. 14.00. Będzie złożone z dwóch części: wykładowej i sesji pytań. Webinarium jest przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie. Osoby, które zapiszą się na webinarium, dzień przed otrzymują w osobnym mailu link do webinarium. W trakcie trwania webinarium jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem webinarium i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.
Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).
9:00
Rozpoczęcie webinarium
9:00 - 10:30
Dokumentacja pracownicza po zmianach
Podstawowe zmiany dotyczące prowadzenia dokumentacji pracowniczej
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w praktyce
Iwona Wołkiewicz, Ekspert Prawa Pracy, Trener, Wykładowca
10:30 - 10:45
Przerwa
10:45 - 12:15
ZFŚS i inne benefity pracownicze
Katarzyna Gospodarowicz, radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM
12:15 - 12:30
Przerwa
12:30 - 14:00
Kontrole ZUS i PIP w firmie produkcyjnej
Dominika Szachniewicz, radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy w SDZLEGAL SCHINDHELM
14:00
Zakończenie webinarium
Katarzyna Gospodarowicz
Radca prawny, LL.M. German and Polish Law, specjalista z zakresu prawa pracy, Partner w SDZLEGL SCHINDHELM
Katarzyna Gospodarowicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy i ubezpieczeń społecznych w ujęciu krajowym i międzynarodowym, w tym europejskim. Celem doradztwa jest zapewniające nie tylko pełnego bezpieczeństwa prawnego, ale także osiągnięcie zamierzonych przez klientów celów biznesowych. Katarzyna Gospodarowicz reprezentuje również klientów w sporach sądowych głównie z zakresu prawa pracy przed sądami wszystkich instancji, na terenie całego kraju. Ponadto, Katarzyna Gospodarowicz jest autorką licznych publikacji z zakresu prawa pracy, jak również prowadzi szkolenia z zakresu spraw pracowniczych adresowane, w zależności od potrzeb, do pracowników różnego szczebla oraz pracodawców.
Dominika Szachniewicz
Radca prawny, specjalista z zakresu prawa pracy w SDZLEGAL SCHINDHELM
Dominika Szachniewicz doradza spółkom polskim i zagranicznym w obszarze prawa pracy, jak również w kwestiach związanych z prawem procesowym i prawem umów handlowych. Jest członkiem zespołu prawa pracy w kancelarii SDZLEGAL SCHINDHELM. Dominika Szachniewicz skutecznie reprezentuje klientów w sprawach z zakresu prawa pracy, ma również liczne sukcesy w zakresie reprezentowania wiodących przedsiębiorstw w sprawach dotyczących prawa pracy. Dominika Szachniewicz jest również aktywnie wspiera klientów w zakresie kontroli oraz sporów z Państwową Inspekcją Pracy oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Iwona Wołkiewicz
Ekspert Prawa Pracy, Trener, Wykładowca
Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner (Coca-Cola, Orange, GTS T-Mobile, MDDP, INFOR)Obecnie Wykładowca na Studiach Podyplomowych Kadry – Płace na UTH im. H. Chodkowskiej oraz trener na kursach i szkoleniach stacjonarnych i internetowych z zakresu prawa pracy oraz prelegent na licznych konferencjach. Z wielką satysfakcją dzieli się ze słuchaczami wiedzą, nie tylko teoretyczną, ale także cenną dla kursantów wiedzą praktyczną. Zajęcia prowadzi metodami interaktywnymi, zachęcając słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w kursie.
PARTNER MERYTORYCZNY
Kancelaria Prawna Schampera, Dubis, Zając i Wspólnicy spółka komandytowa została zawiązana w 2002r. Pierwsze nasze biuro zostało otwarte we Wrocławiu, a od 2005 r. pracujemy także w naszym oddziale w Warszawie. Obecnie jesteśmy jedną z wiodących kancelarii prawnych na Dolnym Śląsku, co zawdzięczamy wszechstronności i najwyższemu standardowi oferowanych przez nas usług, a także umiejętności wykorzystania w działalności doradczej akademickich osiągnięć naszych prawników. W skład naszego zespołu wchodzą prawnicy polscy i niemieccy, w harmonijny sposób łączący swoje wieloletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych kancelariach prawniczych z nowatorskim podejściem do stosowanych rozwiązań.
WEBINARIUM PŁATNE
565,04 zł netto
Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%
WYPEŁNIJ FORMULARZ
KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego
OPIEKUN MERYTORYCZNY
Rafał Szary
Kierownik projektu
rafal.szary@infor.pl
+48 519 061 530
SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA
22 212 13 14