LEAN PROCUREMENT

Czyli jak szybciej, celniej i taniej kupować i kontraktować usługi IT, dostarczane w modelu Agile

WARSZTATY

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower

Chłodna 51, Warszawa

12 marca 2019 r.

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji. W jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile? Jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile? Co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall). W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postepowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile. I przede wszystkim, co powinna zawierać i w jaki sposób negocjować umowę z dostawcą na realizację projektu IT realizowanego w zwinnej (agile) metodyce?


Na te i inne pytania odpowiemy podczas praktycznych warsztatów organizowanych we współpracy z najlepszymi praktykami rynku.


Do udziału w spotkaniu zapraszamy przedstawicieli działów zakupów oraz wszystkich tych, którzy odpowiadają za procesy zakupowe usług IT!

POBIERZ BROSZURĘ

PROGRAM

9:00 - 9:30

Rejestracja Gości, poranna kawa


9:30 - 11:00

Warsztaty część I


11:00 - 11:20

Przerwa na kawę


11:20 - 13:00

Warsztaty część II


13:00 - 14:00

Przerwa na lunch


14:00 - 16:00

Warsztaty część III


16:00

Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

Podczas warsztatów:

  • Agile – wprowadzenie, zasady i różnice względem tradycyjnych modeli prowadzenia projektów IT
  • O czy pamiętać jeszcze przed decyzją zakupową
  • Dokumentacja na potrzeby postępowania zakupowego
  • Sztuka pisania RFP
  • W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT
  • O co pytać dostawcę IT podczas postępowania zakupowego
  • Incepcja – czyli jak zweryfikować rzeczywistą a nie tylko deklarowaną kompetencję dostawcy IT
  • Jak rozliczać projekty IT dostarczane w modelu Agile
  • Najlepsze praktyki tworzenia i negocjowania kontraktów IT dla projektów Agile

PRELEGENCI

Piotr Gałka

Radca prawny i członek Okręgowej Izby Radców Prawnych

Łukasz Węgrzyn

Partner w kancelarii SSW Pragmatic Solutions

Specjalizuje się w prawie nowych technologii oraz procesach transformacyjnych. Doradza klientom w zakresie procesów inwestycyjnych uwzględniających pozyskiwanie finansowania za pośrednictwem technologii blockchain, jak również wspiera klientów w budowaniu strategii oraz modeli biznesowych w zakresie innowacyjnych projektów. Doświadczenie zdobywał jako in-house w funduszu Inovo VC, domu inwestycyjnym mBanku oraz we współpracy z kancelarią DZP i Maruta Wachta. Studiował na wydziale prawa Uniwersytetu Warszawskiego i Szkole Głównej Handlowej oraz Uniwersytecie Juliusza Maksymiliana w Würzburgu.

Doradza organizacjom w procesach transformacji cyfrowej, w szczególności w budowie procesów zakupowych oraz modeli kontraktowych spójnych ze zwinnym modelem zarządzania organizacją (agile). Ekspert zagadnień prawnych związanych z usługami chmurowymi (cloud computing) oraz outsourcingiem usług IT. Wykładowca na Wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. W międzynarodowym rankingu The Legal 500 2018 wskazany jako Next Generation Lawyer w sektorze Technologia-Media-Telekomunikacja w Polsce.

PARTNER MERYTORYCZNY

SSW Pragmatic Solutions to połączenie wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu. Świadczymy usługi doradztwa prawnego, podatkowego, księgowego i finansowego, jak również w obszarze nowych technologii w różnych sektorach gospodarki: od bankowości i finansów, poprzez rynki kapitałowe, fuzje i przejęcia, zamówienia publiczne po energetykę, górnictwo czy nieruchomości. Stawiamy na pasję i różnorodność, dzięki czemu kreatywnie patrzymy i rozwiązujemy rzeczywiste wyzwania biznesowe naszych klientów. Jesteśmy zawsze w centrum dyskusji o najnowszych trendach, dlatego naszą odpowiedzią na nie jest unikatowe doradztwo i pragmatyczne rozwiązania, niezależnie od tego czy chcesz stosować w swoim biznesie najbardziej efektywne struktury podatkowe, czy z powodzeniem rozszerzać działalność na nowe lokalizacje i sektory biznesowe. Inwestujemy w nowe technologie i strategie, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami prawnymi, podatkowymi oraz biznesowym. Pomagamy przewidywać i przygotowywać się na przyszłe wyzwania. Od wielu lat jesteśmy wyróżniani i rekomendowani przez międzynarodowe rankingi i informatory prawnicze, takie jak Chambers and Partners, The Legal 500 oraz IFLR1000. W 2018 roku zostaliśmy zarekomendowani przez prestiżowy ranking Chambers Europe w następujących kategoriach: M&A/Corporate, Energy and Natural Resources, Tax, Capital Markets: Equity.

REJESTRACJA

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

WARSZTATY PŁATNE

1195 PLN

przy zgłoszeniu uczestnictwa do 22 lutego 2019

1495 PLN

przy zgłoszeniu od 23 lutego 2019

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Magdalena Marczak-Makowska

Kierownik Działu Projektów

+48 519 061 303

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

ORGANIZATOR

PARTNER MERYTORYCZNY

PATRONI MEDIALNI

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.