FORUM HR - GDAŃSK

KONFERENCJA

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Mercure Gdańsk Stare Miasto

ul. Jana Heweliusza 22

25 listopada 2019

POBIERZ BROSZURĘ
  • Pracujesz w dziale HR? A może nim zarządzasz?
  • Lubisz poznawać najnowsze rozwiązania z zakresu HRM?
  • Stale szukasz inspiracji?
  • Interesują Cię nowe rozwiązania dotyczące rekrutacji, zaangażowania i motywowania?
  • Lubisz poznawać ludzi ze swojej branży i wymieniać się z nimi doświadczeniami?


Do zobaczenia podczas Forum!


Rafał Szary

Menedżer Projektu


Jeśli na powyższe pytania odpowiadasz TAK, nie czekaj, dołącz do grona uczestników wyjątkowego spotkania Forum HR! W myśl zasady „nic o nas bez nas” zgłoś się już dziś i wspólnie z nami kreuj nową rzeczywistość HRM!


O czym będziemy mówić?

  • Pracownicze Plany Kapitałowe – podstawowe założenia; terminy i obowiązki podmiotów zatrudniających
  • Prawo pracy a employer branding – czy prawo pracy może pomóc budować wizerunek pracodawcy?
  • Od zasobów ludzkich po nowoczesny HR – jak zmienia się rola HR i jakie stoją przed nami wyzwania
  • Budowanie lojalności pracowników – czyli co możemy zrobić aby pracownicy byli z nami długo i pracowali z zaangażowaniem?
  • Crowdsourcing w rekrutacji czyli jak prosto rozpocząć cyfrową transformację procesów HR


Dlaczego warto wziąć udział w Forum HR?

  • Jesteśmy bliżej Ciebie – Forum HR odbywa się w 5 miastach w Polsce!
  • Wystąpią znakomici praktycy, inspiratorzy, facylitatorzy, którzy wciągną Cię do dyskusji, podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami
  • Wspólnie stworzymy unikatową platformę wymiany wiedzy, która pozwoli Ci na zmianę funkcjonowania Twojej organizacji i wzmocnienie pozycji działu HR
  • Tworzymy znakomitą atmosferę podczas naszych wydarzeń, dzięki czemu nawiążesz nowe relacje biznesowe i wyjdziesz z głową pełną pomysłów

PARTNER

PFR Portal PPK Sp. z o.o jest spółką z Grupy PFR S.A., odpowiadającą za prowadzenie działalności określonej w ustawie o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Naszą misją jest upowszechnianie wiedzy o PPK, tak aby nowo wprowadzany system oszczędzania został zaimplementowany jak najbardziej efektywnie. Jesteśmy operatorem strony www.mojeppk.pl, jedynego oficjalnego źródło informacji o funkcjonowaniu Pracowniczych Planów Kapitałowych. Spółka organizuje szereg szkoleń i konferencji dla pracodawców i pracowników zapewniając niezbędną wiedzę i umiejętności w zakresie implementacji nowego prawa. Bierzemy udział w wydarzeniach zewnętrznych, zapewniając obsługę merytoryczną, a także świadczymy konsultacje indywidualne dla największych firm w Polsce.

PROGRAM

25 listopada 2019 (poniedziałek)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji, a następnie na chwilę relaksu przy kawie!

9:00 - 10:00

Pracownicze Plany Kapitałowe – podstawowe założenia; terminy i obowiązki podmiotów zatrudniających

  • Tło społeczno - gospodarcze
  • Na czym polega PPK – ogólne założenia
  • Najważniejsze terminy – od kiedy i kogo dotyczą PPK
  • Obowiązki i wymagane procedury podmiotów zatrudniających
  • Pracownik a PPK – prawa i obowiązki
  • Rola wszystkich interesariuszy programu

Krzysztof Słomiński, Regionalny Ekspert PPK w Biurze Relacji z Klientami, Polski Fundusz Rozwoju

Podczas prezentacji uczestnicy zapoznają się z głównymi założeniami ustawy z dnia 4 października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych. W sposób przystępny zostaną przekazane najważniejsze informacje, które ułatwią podmiotom zatrudniającym poznanie obowiązków spoczywających na instytucjach finansowej, wyznaczonych organach państwowych, na osobach zatrudniających oraz na samych podmiotach. W szczególności program będzie omawiał następujące zagadnienia:

10:00 - 11:00

Prawo pracy a employer branding – czy prawo pracy może pomóc budować wizerunek pracodawcy?

  • Employer branding – tymczasowa moda czy rynkowa konieczność?
  • Employer branding na etapie rekrutacji – o czym powinien pamiętać rekruter?
  • Jak prawo pracy pomaga dbać o wizerunek pracodawcy w trakcie zatrudnienia?
  • Pożegnanie z klasą – jak rozstać się z pracownikiem w zgodzie z prawem i w dobrej atmosferze?

Karolina Stawicka, adwokat, Counsel, kieruje praktyką prawa pracy w kancelarii Bird & Bird

Paulina Grotkowska, adwokat, Senior Associate w zespole prawa pracy kancelarii Bird & Bird

Paula Koczara, radca prawny, Associate w zespole prawa pracy kancelarii Bird & Bird

11:00 - 11:20

Przerwa kawowa

11:20 - 12:20

Od zasobów ludzkich po nowoczesny HR – jak zmienia się rola HR i jakie stoją przed nami wyzwania

  • Ewolucja czy rewolucja? Jak zmienił się HR?
  • Zmiany w HR – co się udaje, a co nie? I czy wszystko trzeba zmieniać?
  • Czym specjaliści i menedżerowie HR powinni się w szczególny sposób interesować aby sprostać wymaganiom rynku / własnych organizacji?
  • Bliżej ludzi, bliżej zarządu – co robić, by skutecznie budować strategię HR w organizacji przy jednoczesnym zaangażowaniu współpracowników i zarządu?

Leszek Kurycyn, Managing Director, Jobhouse Sp. z o.o.

12:20 - 12:40

Prezentacja Inforlex

Paweł Jędrzejak, Ekspert Inforlex

12:40 - 13:40

Przerwa na lunch

13:40 - 14:40

Budowanie lojalności pracowników – czyli co możemy zrobić aby pracownicy byli z nami długo i pracowali z zaangażowaniem?

Grzegorz Filipowicz, ekspert ZZL, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

  • Pracownicy chcieli z nami współpracować?
  • Dopasować działania firmy do typów pracowników oraz ich rzeczywistych potrzeb?
  • Zagwarantować wysoki poziom zaangażowania?

Doskonale wiemy, że lojalność pracowników jest jednym z podstawowych czynników wpływających na efektywność realizacji celów firmy i możliwości jej rozwoju. Z drugiej strony lojalności nie da się „zadekretować”. Jak zatem powinniśmy działań aby:

Na te pytania odpowiemy sobie korzystając zarówno z najnowszych badań jak i najlepszych praktyk organizacyjnych.

14:40 - 15:40

Crowdsourcing w rekrutacji czyli jak prosto rozpocząć cyfrową transformację procesów HR

  • 52% CEO sprawdza korzyści z wykorzystania technologii. a 39% analizuje wpływ AI na kompetencje przyszłości
  • 56% firm przeprojektowuje swoje programy HR w celu wykorzystania narzędzi cyfrowych i mobilnych. Tempo zmian jest szybkie, bo od HR oczekuje się odgrywania większej roli w pomaganiu organizacji „byciu cyfrowym”
  • Deloitte i Accenture uznały crowdsourcing za kluczowy trend technologiczny w 2014 i 2016r., a wg. Seana Mofitta crowdsourcing będzie mieć w dłuższej perspektywie większe znaczenie dla ludzkości niż social media

Mikołaj Tarnawski, CEO, HRfactory.pl

Według raportu PwC “Workforce of the future: the competing forces shaping 2030” oraz Deloitte “2019 Global Human Capital Trends:

Jeśli strategiczna rola HR zależy coraz bardziej od determinacji i otwartości na innowacje to od czego zacząć cyfrową transformację? Podczas spotkania dowiemy się czym jest crowdsourcing i jak możemy wykorzystać jego potęgę w rekrutacji.

15:40

Zakończenie konferencji i wręczenie certyfikatów uczestnikom

PRELEGENCI

Krzysztof Słomiński

Regionalny Ekspert PPK w Biurze Relacji z Klientami, Polski Fundusz Rozwoju

Karolina Stawicka

adwokat, Counsel, kieruje praktyką prawa pracy w kancelarii Bird & Bird

Absolwent Wydziału prawa i administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończone studia podyplomowe z zakresu zarządzania projektami w Wyższej Szkole Zarządzania im. Koźmińskiego. Trener, wydawca. 25-letnie doświadczenie zawodowe zdobywał w polskich i międzynarodowych firmach w zakresie marketingu i sprzedaży B2B. Od lutego 2019 Regionalny Ekspert PPK w Biurze Relacji z Klientami odpowiedzialny za region województw zachodniopomorskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Prywatnie realizuje się docierając do miejsc wpisanych na listę UNESCO.

Doradza przedsiębiorcom od 2005 roku. Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. Jej specjalizacje obejmują również prawo autorskie i prawo nowych technologii, nieuczciwą konkurencję, ochronę danych osobowych, zamówienia publiczne oraz spory sądowe i arbitraż. Wspiera klientów w pełnym spektrum zagadnień związanych z prawem pracy. Doradza podczas zatrudniania pracowników, w tym kadry menadżerskiej (także w odniesieniu do kandydatów z innych krajów), w pełnym procesie proceduralnym oraz podczas negocjacji. Opracowuje wzory dokumentów: umów o pracę i kontraktów menedżerskich, umów o zakazie konkurencji, regulaminów pracy i wynagradzania, kodeksów etycznych oraz polityk bezpieczeństwa informacji. Prowadzi także audyty. Doradza w zakresie opcji menadżerskich oraz wymogów regulacyjnych związanych z polityką zmiennych składników wynagrodzeń (m.in. UCITS V, ZAFI, CRD). Wspiera klientów w procesach restrukturyzacji zatrudnienia, fuzji i przejęć, zwolnień, w tym zwolnień grupowych. Reprezentuje klientów w licznych sporach z prawa pracy. Doradza w zakresie opracowania strategii sporu, a także podczas mediacji. Ma doświadczenie w prowadzeniu spraw dotyczących naruszenia tajemnicy przedsiębiorstwa przez pracowników, włącznie z prowadzeniem postępowań karnych wobec pracowników. Jest ekspertem Europejskiego Urzędu ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF). Przed podjęciem pracy w Bird & Bird pracowała dla niezależnych polskich kancelarii prawnych, gdzie zdobywała doświadczenie przy projektach z zakresu IT i własności intelektualnej, jak również projektach z zakresu prawa pracy oraz nieruchomości. Pracowała także dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych oraz Wysokiego Komisarza ds. Uchodźców. Była również członkiem międzynarodowego zespołu powołanego do wspierania zwalczania korupcji w Polsce w ramach PHARE 2005. Jest konsultantem Polskiej Akademii Nauk, Fundacji Funduszu Współpracy oraz ekspertem prawnym Krajowej Izby Gospodarczej. Autorka szkoleń związanych z szeroko rozumianym prawem pracy, m.in. w zakresie zasad i polityki wynagradzania (w tym implementacji CRD, UCITS V, ZAFI) oraz compliance i corporate governance.

Paulina Grotkowska

adwokat, Senior Associate w zespole prawa pracy kancelarii Bird & Bird

Paula Koczara

radca prawny, Associate w zespole prawa pracy kancelarii Bird & Bird

Paulina jest adwokatem z przeszło dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym w zakresie doradztwa dotyczącego indywidualnych i zbiorowych stosunków pracy. Brała udział w transakcjach fuzji i przejęć, wprowadzaniu spółek na giełdę, projektach restrukturyzacyjnych zakładów pracy, analizując m.in. zgodność działalności przedsiębiorców z wymogami prawa pracy, doradzając w kwestiach związanych z transferem zakładów pracy, zwolnieniami grupowymi, programami dobrowolnych odejść oraz alokacją wewnętrzną. Doradza również klientom we wszelkich sprawach związanych z bieżącą działalnością spółek, w szczególności związanych z zatrudnieniem kadry menedżerskiej oraz delegacją do pracy zagranicę. Posiada bogate doświadczenie w reprezentowaniu klientów w postępowaniach sądowych z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Autorka licznych publikacji oraz prelegentka na konferencjach i seminariach z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy.

Doradza klientom od 2011 roku. Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Posiada także doświadczenie w prowadzeniu spraw z zakresu ubezpieczeń społecznych, w tym obsłudze procesów zbiorowych przeciwko Zakładowi Ubezpieczeń Społecznych. Wspiera przedsiębiorców w bieżącym doradztwie związanym z prawem pracy ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania polityk wynagradzania, benefitach pracowniczych, zgodności z przepisami dotyczącymi równego traktowania w zatrudnieniu. Posiada doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z projektami restrukturyzacyjnymi i zwolnieniami grupowymi, prawno-pracowniczymi aspektami połączeń spółek, negocjacjami porozumień grupowych i prowadzeniem sporów zbiorowych. Przed dołączeniem do Bird & Bird doświadczenie w polskich kancelariach prawnych, poprzednio w renomowanej butikowej kancelarii prawa pracy.

Mikołaj Tarnawski

CEO, HRfactory.pl

Grzegorz Filipowicz

ekspert ZZL, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner

Pomysłodawca i współzałożyciel HRfactory.pl. Manager z ponad 17 -letnim doświadczeniem w pracy dla międzynarodowych korporacji takich jak Intel, Arcelor Mittal, Smurfit Kappa, TJH2b Analytical Services, budowaniu i wdrażaniu strategii oraz szeroko rozumianych projektach rozwoju strategii oraz optymalizacji procesów biznesowych. Absolwent holenderskiej Arnhem Business School oraz Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Ekspert ZZL. Business Partner w ForFuture oraz Asseco Data Systems. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner oraz członek HCI (Human Capital Institute). Wykładowca na kilku uczelniach (w tym: SGH, WSB). Członek Kapituły programu Inwestor w Kapitał Ludzki. Posiada ponad 28-letnie doświadczenie w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych oraz narzędzi Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Autor książek: „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi” (PWE 2004), „Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników” (WK 2008), „Zarządzanie Kompetencjami Zawodowymi – perspektywa firmowa i osobista” (WK 2014) oraz "HR Business Partner – praktyczne rozwiązania budowania wysokoefektywnych organizacji” (INFOR; 2017) jak również licznych publikacji z zakresu ZZL, zarządzania kompetencjami, Human Performance Improvement i strategii organizacji.

Leszek Kurycyn

Managing Director, Jobhouse Sp. z o.o.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz INSEAD Business School Senior Executive Program. Posiada ugruntowane doświadczenie zawodowe w organizacji i rozwoju przedsięwzięć komercyjnych, a w szczególności w obszarach tworzenia i zarządzania strukturami rozproszonymi. Współtworzył i uczestniczył w realizacji wielu międzynarodowych projektów w zakresie transformacji strategicznych, fuzji i przejęć oraz wdrażania inicjatyw podnoszących sprawność organizacyjną firm. Autor programów szkoleniowych w zakresie doskonalenia umiejętności sprzedażowych, negocjacji handlowych i umiejętności komunikacyjnych. W roku 2004 podjął pracę w ManpowerGroup będąc odpowiedzialnym za rozwój firmy na rynku polskim oraz w Rumunii. W ramach Grupy wprowadził na rynek markę Experis. Z początkiem 2012 roku dołączył do firmy Randstad Polska, gdzie objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego – Członka Zarządu. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego Spółki Jobhouse, dostarczającej udoskonalone rozwiązania w zakresie rekrutacji i outsourcingu kadr oraz konsultingu HR. Ekspert rynku pracy, z branżą doradztwa personalnego związany od 18 lat.

REJESTRACJA

KONFERENCJA PŁATNA

495 PLN

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

795 PLN

przy zgłoszeniu do 31.10.2019

przy zgłoszeniu od 01.11.2019

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

PATRONI MEDIALNI

ORGANIZATOR

PARTNER MERYTORYCZNY

PARTNER

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.