Forum Dealerów 2019
2020 rokiem trzęsienia ziemi w branży motoryzacyjnej. Jak wyjść z niego cało?

KONFERENCJA

PROGRAM
REJESTRACJA

zostało do wydarzenia

Dni
Godzin
Minut
Sekund
Hotel Arche, Al. Krakowska 237, Warszawa

30 października 2019

POBIERZ BROSZURĘ

Forum Dealerów 2019 to spotkanie dla wszystkich związanych z branżą motoryzacyjną.

Zmieniające się otoczenie, radykalna zmiana emisji norm, ogromna konkurencja, rynek pracownika, niesprzyjające opodatkowanie firmowych aut, elektryfikacja - jak w tych okolicznościach efektywnie działać na rynku, przyciągać nowych klientów, utrzymać tych dotychczasowych, zadbać o stabilność firmy?


Aby znaleźć odpowiedzi na te i wiele innych pytań, poszukamy drogowskazów, które ułatwią Państwu funkcjonowanie w zmieniającej się rzeczywistości biznesowej.

Do zobaczenia podczas Forum! W przypadku pytań, zapraszam do kontaktu.

Aneta Olczak

Menedżer Projektu

tel. 22 530 44 17

aneta.olczak@infor.pl

Do udziału w Forum zaprasza:

PROGRAM

DZIEŃ I

30 października 2019 (środa)

9:00 - 9:30

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji, a następnie na chwilę relaksu przy kawie! Czeka nas niezwykle emocjonujący i inspirujący dzień!

9:30 - 10:15

Pobudka w nowej rzeczywistości
  • 1 stycznia 2020 r. zaczynają obowiązywać nowe unijne normy dotyczące emisji dwutlenku węgla przez nowe auta. Limit spada drastycznie, ze 130 do 95 g/km.
  • Za przekroczenie limitów producentom groziły będą kary. Jak duże? Za jakie modele? Jakie to będą kwoty w skali całej branży?
  • Jak dokładnie będzie wyglądał model „karania” przez Komisję Europejską za zbyt wysokie emisje?
  • Niektórzy producenci będą mogli liczyć na „taryfy ulgową”. Na czym będzie to polegało? Kto na tym skorzysta?
  • Którzy producenci są obecnie najlepiej przygotowani na zmiany, a kto odczuje je najbardziej?
  • Co to oznacza dla szeroko pojętej europejskiej branży motoryzacyjnej?

Ekspert: Michał Wekiera, Dyr. Wykonawczy, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego

10:15 - 11:00

Co grozi polskim dealerom?

  • Część modeli wypadnie całkowicie z oferty. Które marki najbardziej na tym ucierpią?
  • Pojawią się problemy z dostępnością wielu wersji silnikowych.
  • Czy dealerzy też będą płacili kary za sprzedaż aut emitujących więcej CO2 niż 95 g/km?
  • Czy ceny nowych samochodów trzeba będzie podnieść, czyli za zmiany docelowo zapłaci klient?
  • Jak nowe normy przełożą się na sprzedaż?

Ekspert: Wojciech Drzewiecki, Prezes , Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR

11:00 - 11:15

Przerwa kawowa

11:15 - 11:45

Jak koncerny radzą sobie z problemem?

  • Auta w pełni elektryczne. Jak szybko będą się upowszechniały? Co z ich cenami? Czy dopłaty do nich pomogą „rozbujać” sprzedaż?
  • Hybrydy. Przykład Toyoty i Lexusa, jako marek doskonale przygotowanych do zmian.
  • Elektryfikacja klasycznych silników czyli mild-hybrid – czy wkrótce wszystkie auta będą miały mały motor elektryczny?
  • Diesle. W ciągu kilku lat ich udział w rynku spadł z 55 do 32 proc. Czy teraz czeka je renesans?

Ekspert: Łukasz Bąk, Dziennik Gazeta Prawna/TVN Turbo

11:45 - 12:30


  • Jak pozyskać nawet 20 nowych klientów miesięcznie w salonie i serwisie samochodowym dzięki nowoczesnym technologiom

Ekspert: Michał Góra, Prezes Zarządu, ALFAVOX

12:30 - 13:00


  • Aktualne trendy zakupu nowych i używanych aut. Przedstawienie wyników raportu

Ekspert: Adam Malarski, ekspert w zakresie branży motoryzacyjnej, EY

13:00 - 13:45

Przerwa na lunch

13:45 - 14:30

Nasz klient, nasz pan

Kampanie, reklama, marketing, dni otwarte

  • Kiedy i jak zacząć z nim rozmowę/ Dlaczego jest taki marudny i trudny
  • Czy i jak z nim rozmawiać, by nie poczuł się „napastowany”
  • Co zrobić, aby zaufał nam bardziej niż Auto Światom, Motorom, blogerom motoryzacyjnym i dr. Google
  • Dlaczego warto utrzymać z nim kontakt nawet wtedy, gdy już kupi samochód/ Dlaczego jeszcze bardziej warto utrzymać z nim kontakt wtedy, gdy nie kupi samochodu
  • Czemu o konkurencji warto wiedzieć więcej, niż o „własnej” marce
  • Czy warto prowadzić działania w mediach społecznościowych i jak to robić
  • Czy warto organizować premiery nowych modeli i kogo na nie zapraszać
  • Idealne Dni Otwarte, czyli dlaczego piknikowa atmosfera jest najlepsza
  • Dlaczego warto angażować klientów w życie marki

Ekspert: Łukasz Bąk, Dziennik Gazeta Prawna/TVN Turbo

14:30 - 14:50


  • Sprzedaż ON-LINE dla Dealerów

Ekspert: Cezary Ziemiński, CEO, MOTIVA RTC

14:50 - 15:20

Sens działań(działu) HR w dealerstwie

  • Dobór pracowników – z czego składa się proces (rekrutacja, selekcja, adaptacja czym są)
  • Różnica pomiędzy kandydatami, którzy sami aplikują, a tymi których zachęcamy do zmiany
  • Jak wyznaczyć zadania działu HR
  • Kandydat może być klientem – dlaczego?

Ekspert: Jakub Kocjan, CEO, Motiva HR

15:20 - 15:50

Sukcesja w Firmie Dealerskiej

  • Historia firmy Rodziny Krasnodębskich
  • Wyzwania związane z zarządzaniem firmą rodzinną
  • Różne pokolenia - Rożne doświadczenia – Jeden Cel
  • Aspekty formalno-prawne
  • Klucz do sukcesu w procesie sukcesji – czy istnieje?

Ekspert: Piotr Krasnodębski, Mitcar D. i P. Krasnodębski

16:00

Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

Łukasz Bąk

Dziennik Gazeta Prawna, TVN Turbo

Prowadzący program Automaniak w TVN Turbo, felietonista Dziennika Gazeta Prawna, w przeszłości m.in. redaktor naczelny tygodnika Motor. W swoim życiu „objechał” około 600 samochodów - testował je na pustyni w Omanie i na zamarzniętych jeziorach Koła Podbiegunowego. W jego opinii nie ma auta idealnego, bo dla każdego ideał to coś innego. Dlatego najważniejsze jest zrozumienie potrzeb i oczekiwań klienta. Słynie z tego, że pisze i mówi to, co myśli, a nie to, co chcą usłyszeć inni. Także podczas szkoleń.

Michał Góra

Prezes Zarządu, ALFAVOX

Ekspert Customer Care w globalnych projektach na rynkach USA, Indii, Argentyny i Meksyku. Strateg i wizjoner. Autor przełomowych rozwiązań technologicznych dla branży finansowej, w tym wirtualnych oddziałów. Wyznacza strategiczny kierunek rozwoju we wszystkich obszarach działania firmy. Doceniając ludzi i wartość kapitału ludzkiego, ukształtował Alfavox jako silnego gracza odnoszącego sukcesy na międzynarodowych rynkach. Partnerstwo z klientami i doskonałe rozpoznawanie potrzeb wpisał w misję i strategię działania firmy. W efekcie jego pracy Alfavox jako lider na rynku polskim, działa także w 12 krajach, realizując projekty m.in. dla Grupy Aviva, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Bank i firm z Grupy Virgin. Pasjonat doświadczania wrażeń kulturalnych na wszystkich kontynentach, do dziś zwiedził 250 miast na całym świecie.

Wojciech Drzewiecki

Prezes, IBRM SAMAR

Jakub Kocjan

CEO, Motiva HR

Prezes Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Ukończył wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej. Od początku lat 90-tych pracował najpierw w firmie Nissan Poland, a później Ford Polska gdzie był m.in odpowiedzialny za planowanie sprzedaży oraz dystrybucji aut. Równolegle rozwijał działalność analityczną tworząc Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR. Zdobyte doświadczenie zarówno na konkretnych stanowiskach w przedstawicielstwach producentów oraz we współpracy z dealerami pozwoliło mu na elastyczne dopasowywanie tworzonych materiałów pod kątem konkretnych odbiorców, co przyczyniło się do dynamicznego rozwoju firmy. Poszerzany stopniowo zakres zbieranych oraz przetwarzanych informacji umożliwił dotarcie także do klientów z zagranicy, dużych liczących się na świecie firm analitycznych. Wojciech Drzewiecki jest autorem wielu artykułów i opracowań dotyczących rynku. Odpowiada też za rozwój kolejnych produktów w firmie, obejmujących nie tylko comiesięczne raporty i analizy wydawane w formie papierowej i elektronicznej, ale także za opracowanie projektów aplikacji ułatwiających analizę rynku, w tym analizę lokalnych potencjałów sprzedażowych i serwisowych oraz wspomagających poszukiwanie potencjalnych klientów flotowych. Z opracowań Samaru korzystają nie tylko producenci i dealerzy, ale także jednostki reprezentujące rząd, banki, firmy leasingowe oraz duzi klienci flotowi.

Założyciel Motiva HR, firmy, która działa w obszarze HR w motoryzacji. Jakub ze sprzedażą związany jest od 7 lat, zaś z HR zawodowo od 4 lat, a z zamiłowania od ponad 11 lat. W wolnych chwilach rekreacyjnie żegluje, jeździ na nartach i pływa na wakeboardzie.

Adam Malarski

Doświadczony Manager EY, Doradztwo biznesowe

Doświadczony Menedżer w dziale Doradztwa Biznesowego EY. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii go-to-market na rynkach B2B i B2C. Specjalizuje się w projektach dotyczących optymalizacji i reorganizacji funkcji sprzedaży a także zarządzania efektywnością i optymalizacją kosztową. Autor raportów: „Konsument w dobie omni-channel” (badania zachowań zakupowych polskich konsumentów w dobie wielokanałowej sprzedaży oraz komunikacji sieci handlowych i dystrybutorów z klientami) oraz najnowszego raportu EY o trendach dotyczących branży samochodowej.

Piotr Krasnodębski

Właściciel firmy Mitcar D. i P. Krasnodębski

Sukcesor i współwłaściciel firmy Mitcar, warszawskiego dealera marek Kia i Subaru. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej. Aktywnie zarządza firmą, która funkcjonuje na Polskim rynku od ponad 35 lat. Od 9 lat uczestniczy w realizacji strategii rozwoju firmy oraz odpowiada za kluczowe obszary zarządzania operacyjnego i taktycznego w organizacji. Prywatnie interesuje się fotografią oraz spędza aktywnie czas na nartach i nurkowaniu.

Cezary Ziemiński

20 lat doświadczenia w marketingu dla takich marek jak Disney, Philiphs, Peugeot, Verve, Amica, Orange, Scania, Danone, Orlen, Toyota, Mazda, Merces, KIA Motors, VW i kilkunastu innych. Strateg, marketingowiec a obecnie inicjator i założyciel MotivaOne - technologii, która umożliwia przeprowadzenie rewolucji w procesie lead generation co przekłada się na sprzedaż tu i teraz.





Michał Wekiera

Dyrektor Wykonawczy Prawo, Przemysł, Technika w Polskim Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

Od września 2008 roku związany z Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego zrzeszającym producentów oraz przedstawicieli producentów pojazdów samochodowych, motocykli i skuterów. Wcześniej pracował w Ministerstwie Infrastruktury i Ministerstwie Finansów. W PZPM odpowiedzialny za tematy prawne związane z homologacją, CO2, niskoemisyjną mobilnością, conectivity, autonomicznością, produkcją pojazdów, podatkami, ochroną danych osobowych, ochroną konkurencji. Ekspert w zakresie budowania relacji z rządem i komunikacji zewnętrznej. Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Członek grup roboczych i organów w europejskich organizacjach motoryzacyjnych takich jak ACEA i CLCCR.





REJESTRACJA

KONFERENCJA PŁATNA

495 PLN

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

695 PLN

przy zgłoszeniu do 04.10.2019

przy zgłoszeniu od 05.10.2019

495 PLN CENA PROMOCYJNA

- 20% dla firm członkowskich Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Aneta Olczak

Kierownik projektu

aneta.olczak@infor.pl

+48 510 024 780

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

POLECA

PATRONI MEDIALNI

ORGANIZATOR

PARTNERZY

Copyright © 2018 IDEORIA SP. Z O.O.