II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych

KONFERENCJA

Strategiczna rola CFO w dobie globalnych zmian

Warszawa

Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24

27-28 października 2020

POBIERZ BROSZURĘ

II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych przed nami. Już 27 i 28 października 2020 spotkamy się z Państwem, a tematem przewodnim tegorocznego Forum będzie strategiczna rola CFO w dobie globalnych zmian gospodarczych.


Tegoroczna edycja będzie złożona z dwóch głównych bloków tematycznych. Pierwszego dnia Forum skupimy się na strategicznej roli CFO, ale również na budowaniu strategii całej organizacji w zmiennym otoczeniu gospodarczym czy zwiększeniu stabilności organizacji. Drugi dzień poświęcimy na zagadnienia podatkowe - omówimy wprowadzone i planowane zmiany w zakresie podatków, które mają niebagatelny wpływ na funkcjonowanie organizacji. W dużej mierze skupimy się na wpływie systemu podatkowego na płynność finansową organizacji.


Forum będzie znakomitą okazją do tego, by pogłębić swoją wiedzę, uzyskać odpowiedź na pytania od doświadczonych ekspertów, ale również nawiązać liczne relacje biznesowe.


Zachęcam Państwa do zapoznania się z programem wydarzenia.

Do zobaczenia podczas Forum!


Rafał Szary

Project Manager

Infor PL SA

Czym jest II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych?

  • Jedno z najważniejszych spotkań Dyrektorów Finansowych i Managerów działów podatkowych w Polsce
  • Platforma wymiany wiedzy między znakomitymi ekspertami
  • Miejsce do nawiązania licznych relacji biznesowych
  • "Must-have" każdego Dyrektora Finansowego i Managera działu podatków!

Kto powinien wziąć udział

  • Dyrektor Finansowy, CFO
  • Manager Działu Finansowego
  • Dyrektor/Manager Działu Podatków
  • Tax Manager

Dlaczego warto dołączyć do nas?

  • Zaprosimy Państwa do udziału w panelu dyskusyjnym, podczas którego przedyskutujemy, jak w obecnej sytuacji powinna zmienić się rola CFO
  • Przedstawimy wprowadzone i planowane zmiany w zakresie podatków VAT i CIT
  • Omówimy kwestie wsparcia dla firm i ich wpływu na sytuację finansową i podatkową
  • Zapoznają się Państwo ze wskazówkami, jak zabezpieczyć organizację i dokonać jej transformacji na sytuację globalnego kryzysu
  • Zagwarantujemy doborowe towarzystwo do dyskusji i nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Zaprosimy do rozmów z partnerami spotkania, którzy będą mieli dla Państwa bardzo ciekawe rozwiązania
  • Stworzymy znakomitą platformę wymiany wiedzy dla Dyrektorów Finansowych i Managerów Działów Finansowych i Podatkowych
  • Zaprosimy do wystąpienia jednego z czołowych polskich ekonomistów

PROGRAM

27 października 2020 (wtorek)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji.

9:00 - 10.00

DYSKUSJA PANELOWA: Jak zmieni się rola CFO w obecnym otoczeniu biznesowym

  • Transformacja roli CFO w obecnym czasie
  • Jak cyfryzacja wpłynie na codzienność CFO
  • Zmiany w globalnej gospodarce, a strategia finansowa na przyszłość

Wśród panelistów:

  • Maciej Mikucki, Dyrektor FInansowy, Członek Zarządu, Provident Polska S.A.
  • Paweł Strączyński, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

10:00 - 10.40

WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

PROF. WITOLD M. ORŁOWSKI

  • Globalne wyzwania: wpływ pandemii na gospodarkę i finanse (Polska i świat)
  • Jak będzie przebiegać kryzys pandemiczny?
  • Kryzys, który przyspieszy zmiany technologiczne
  • Nowe wyzwania

prof. Witold M. Orłowski, profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska

10:40 - 11.00

Przerwa na kawę

11:00 - 11.50

Rola CFO w zapewnieniu bezpieczeństwa finansowego firmy w niepewnych czasach

  • Jak przygotować się na to, czego nie da się przewidzieć?
  • Jak zabezpieczyć finanse firmy w czasie kryzysu?
  • Z jakich instrumentów finansowych korzystać?
  • Jakie czekają pułapki i zagrożenia?

Wystąpienie Partnera Forum

11:50 - 12.40

Umowa o współdziałanie. Na czym polega i co powinniśmy o niej wiedzieć?

  • Program Współdziałania
  • Umowa o współdziałanie - co należy o niej wiedzieć?
  • Zawarcie umowy a audyt w firmie
  • Współpraca z KAS

Wystąpienie Partnera Forum - CRIDO

12:40 - 13.40

Przerwa na lunch

13:40 - 14.30

Zarządzanie zespołem finansów w dobie Covid-19

  • Jak Covid-19 wpłynął na zarządzanie zespołem finansów
  • Pandemia koronawirusa a zarządzanie finansami w organizacji – nowa sytuacja i nowe wyzwania
  • Jakie znaczenie na obecne funkcjonowanie zespołu finansów mają technologie, a jaką wagę ma umiejętne zarządzanie ludźmi


14:30 - 15.20

NewGen CFO – Przywództwo w pracy CFO

  • Ewolucja pozycji CFO - ukierunkowanie na tematy strategiczne
  • Rola przywódcy – leadera
  • CFO jako partner biznesowego

Roland Pac, Head of SSC, Coty

15:20 - 16.10

Bezpieczeństwo firmy a Compliance

  • Znaczenie Compliance dla bezpieczeństwa finansowego firmy
  • Rola CFO we współpracy z działem compliance
  • Narzędzia compliance wspierające zarządzanie finansami

16:10

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

28 października 2020 (środa)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji.

9:00 - 9:50

Wpływ regulacji międzynarodowych na uszczelnienie systemu podatkowego w Polsce – teoretyczne możliwości i praktyczne problemy

Głównym celem wystąpienia będzie omówienie wpływu regulacji OECD oraz Unii Europejskiej na polski system podatkowy pod kątem jego uszczelnienia. Omówione zostaną kluczowe dokumenty m. in. Plan działania Base Erosion and Profit Shifting (BEPS) z 2015, zawierający 15 działań, które powinny wdrożyć Państwa – biorące udział w inicjatywie OECD aby uszczelnić swój system podatkowy. Tytułem przykładu, działanie 12 z 15 to przyjęcie raportowania schematów podatkowych. Następnie zostaną omówienie regulacje UE które miały uszczelniać system podatkowy i mają wpływ na Polskę m. in. CFC, exit tax czy MDR.

Łukasz Krasowski, Radca Prawny, Axelo Prawo i Podatki dla Biznesu

9:50 - 10:40

Nowe regulacje w zakresie cen transferowych i odpowiedzialności karno-skarbowej

Zasady raportowania informacji o transakcjach pomiędzy podmiotami powiązanymi:

Justyna Korycka, Partner, Olesiński & Wspólnicy

Paweł Sitnik, Manager, Olesiński & Wspólnicy

Piotr Traczyk, Senior Consultant, Olesiński & Wspólnicy

  • nowe narzędzie służące do raportowania transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi (TP-R)
  • podmioty zobowiązane do składania TP-R
  • informacje przekazywane w ramach TP-R

Oświadczenie członków zarządu dotyczące transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi:

  • zakres oświadczenia
  • potencjalne ryzyka i sposoby ich minimalizowania

Zmiany w przepisach podatkowych, a odpowiedzialność karno – skarbowa:

  • nowe wykroczenia i przestępstwa karno -skarbowe
  • schematy podatkowe

10:40 - 11:00

Przerwa na kawę

11:00 - 11:20

Prezentacja Inforlex

Prezentacja Inforlex

Paweł Jędrzejak, Ekspert Inforlex

11:20 - 12:10

WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

JERZY MARTINI

Zmiany podatkowe a przyszłość przedsiębiorcy

Jerzy Martini, Partner, Martini i Wspólnicy Sp. z o.o.

12:10 - 13:00

Zmiany w podatku VAT w 2020 r. – Quick fixes oraz co w praktyce dla polskich przedsiębiorców oznacza Brexit

  • Nowe zasady dokumentowania WDT – polskie versus unijne przepisy
  • Praktyczne aspekty:
    - jakie dokumenty należy gromadzić aby móc stosować stawkę 0% VAT?
    - jakie procedury wdrożyć?
    - jak zarządzać ryzykiem podatkowym?
  • Magazyny typu „Call-off-stock”
  • Co w praktyce dla polskich przedsiębiorców oznacza Brexit

Wystąpienie Partnera Forum

13:00 - 13:45

Przerwa na lunch

13:45 - 14:30

Praktyka zarządzania ryzykiem podatkowym oraz procesem dostosowania firmy do zmian w prawie podatkowym

  • Rryzyko podatkowe i zarządzanie nim z perspektywy dyrektora podatkowego
  • Krótka historia ostatnich zmian legislacyjnych
  • Biała lista – podejście praktyczne, problemy z implementacją, praktyka
  • Split payment – racjonalizacja wymagań, strona zakupowa, strona sprzedażowa, budowanie świadomości podatkowej i procedur w kontekście nowego JPK
  • Nowy JPK – VDEK
  • Nowe TP – wymogi benchamarkowe, doświadczenia z przygotowywania deklaracji TP, nowe wymogi TPR i jak i im sprostać
  • WHT – nowe zasady – refleksja po roku obowiązywania i przyjęte strategie firm dotyczące płatności
  • MDR – jak realnie wdrożyć procedurę w spółce i jak współpracować z zarządem (MDR-3)

Grzegorz Ziółkowski, VP TAX EMEA Discovery, Head of Tax TVN Discovery Polska

14:30 - 16:10

Nowa struktura JPK_V7 – wyzwania i zagrożenia związane z przystosowaniem do nowego standardu ewidencji VAT i jak nimi zarządzić

  • Uregulowania prawne i związane z nimi wątpliwości
  • Odpowiedzialność i zagrożenie karami za błędy w ewidencji
  • Uwarunkowania i praktyczne problemy z dostosowaniem systemów finansowo-księgowych do nowych wymogów
  • Narzędzia i sposoby zarządzania ryzykiem związanym z nową strukturą JPK_V7
  • Możliwości analizy danych z JPK_V7 w odniesieniu do innych kanałów raportowania podatkowego

Krzysztof Czekaj, Doradca Podatkowy, GWW

16:10

Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

Profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Były szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy prezydencie Lechu Kaczyńskim i Rady Gospodarczej Rządu przy premierze Donaldzie Tusku, były przewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie. Studiował na Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie Harvarda. W latach 1993-97 w Banku Światowym. W latach 2001-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP. W przeszłości również doradca Głównego Negocjatora członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Specjalny Doradca Komisji Europejskiej, członek Rady Makroekonomicznej Ministra Finansów, doradca wielu organizacji krajowych i międzynarodowych. Autor 14 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet.

prof. Witold M. Orłowski

profesor nauk ekonomicznych, główny doradca ekonomiczny PwC Polska.

Jerzy Martini

Partner, Martini i Wspólnicy Sp. z o.o.

Partner, współzałożyciel Kancelarii z dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze podatku VAT. Ośmiokrotny zdobywca tytułu najlepszego Doradcy Podatkowego w Polsce/Lidera w kategorii VAT (Ranking Rzeczpospolitej), Band I w rankingu Chambers & Partners. Przewodniczący Grupy VAT Rady Podatkowej PKPP Lewiatan. Najbardziej doświadczony w Polsce pełnomocnik w postępowaniach przed Trybunałem Sprawiedliwości UE w Luxemburgu (m.in. C313/05 Brzeziński, C-414/07 Magoora, C-318/11 Oasis East).

Krzysztof Czekaj

Doradca Podatkowy, GWW

Specjalizuje się w doradztwie w zakresie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług. Doradza zarówno w bieżącej działalności przedsiębiorców, jak i przeprowadza przeglądy rozliczeń podatkowych oraz doradza przy transakcjach i przekształceniach. Reprezentuje klientów w postępowaniach zarówno przed organami podatkowymi, jak i sądami administracyjnym. Regularnie występuje jako prelegent konferencji i szkoleń z zakresu prawa podatkowego.

Justyna Korycka

Partner, Olesiński & Wspólnicy

Kieruje warszawskim biurem Olesiński & Wspólnicy. Doradza w obszarze prawa i podatków. Bieżące doradztwo łączy ze specjalizacją z zakresu pomocy publicznej. Specjalizuje się w kompleksowym doradztwie związanym z nowymi inwestycjami, począwszy od feasibility study, poprzez pozyskanie dofinansowania i ukształtowanie wszystkich regulacji wewnątrzzakładowych. Posiada bogate doświadczenie w zagadnieniach z zakresu audytów pomocy publicznej, pozyskiwania dofinansowania na działalność innowacyjną, w tym utworzeniu Centrum Badawczo – Rozwojowego. Skutecznie prowadziła również postępowania administracyjne i inwestycje budowlane oraz spory sądowe związane z inwestycjami budowlanymi. W trakcie swojej praktyki zawodowej doradzała przy projektach o strategicznym znaczeniu dla Polski, kompleksowo wspierając inwestorów w nowych przedsięwzięciach na terenie kraju. Brała również udział w wielu projektach pozyskania, zmiany czy wygaśnięcia zezwoleń strefowych oraz w postępowaniach z udziałem Komisji Europejskiej. Asystowała przy wielu kontrolach pomocy publicznej, zarówno ze strony Ministerstwa, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Stref Ekonomicznych, Najwyższej Izby Kontroli czy Komisji Europejskiej. Wspierała wielu przedsiębiorców przy rozliczaniu projektów korzystających z dofinansowania UE. Z równym zaangażowaniem realizuje wieloetapowe projekty dotyczące kluczowych inwestycji zagranicznych podmiotów w Polsce, jak i zadania w ramach stałej współpracy z Klientami, w której rozwoju uczestniczy od kilkunastu lat. Jest doktorantem Polskiej Akademii Nauk.

Łukasz Krasowski

Radca prawny, Axelo Prawo i Podatki dla Biznesu

Łukasz jest członkiem zespołu ds. podatkowych, głównie w zakresie postępowań podatkowych i planowania podatkowego. W ramach praktyki AXELO reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowo-administracyjnych, na poszczególnych ich etapach, a zwłaszcza w zakresie: zastrzeżeń oraz wyjaśnień do protokołu kontroli, odwołań od decyzji, a także innych pism niezbędnych w toku postępowań. W latach 2014-2018 doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach radców prawnych i doradców podatkowych poprzez obsługę prawną osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych w szczególności z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i administracyjnego. Jest wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Rzeszowie. Absolwent między innymi Studiów Podyplomowych z zakresu doradztwa podatkowego na Uniwersytecie w Białymstoku.

Maciej Mikucki (ur. 1971) pełni w firmie Provident funkcję regionalnego dyrektora odpowiedzialnego za obszar finansów w Europie Północnej od września 2017 roku. Przed dołączeniem do Providenta, firmy działającej w sektorze pożyczkowym, spędził 9 lat w branży farmaceutycznej, pracując dla Adamedu (regionalna firma farmaceutyczna), jako Dyrektor Finansowy Grupy (2016-2017) oraz dla Teva Pharmaceuticals, gdzie w latach 2008-2012 był Dyrektorem Finansowym w Polsce, a następnie zarządzał finansami w Europie Centralnej i Wschodniej (2013-2016). W latach 2002-2007 pracował dla The Coca-Cola Company (Węgry, Polska, Australia) na stanowiskach o zwiększającej się odpowiedzialności prowadzącej do roli Dyrektora Finansowego na Australię i Nową Zelandię. Maciej zdobywał także doświadczenie w firmach Seagram (finanse i rozwój biznesu w Europie Centralnej i Wschodniej), Ipsos (Europa Centralna i Afryka), Polglass czy Benckiser. Jego językiem ojczystym jest polski, ale włada biegle angielskim oraz, w stopniu średniozaawansowanym, rosyjskim. Posiada umiejętności zarządzania na szczeblu regionalnym, jak i pracy lokalnej oraz doświadczenie w procesach restrukturyzacji / rozwoju biznesu zdobyte w sektorze farmaceutycznym, FMCG, B2B oraz konsultingu. Doktor nauk ekonomicznych (2018), adiunkt w Katedrze Zarządzania Uniwersytetu SWPS w Warszawie.

Maciej Mikucki

Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, Provident Polska S.A.

Manager w Olesiński & Wspólnicy Posiada szerokie doświadczenie w realizacji projektów doradczych dla zagranicznych i polskich grup kapitałowych. Specjalizuje się w doradztwie z zakresu cen transferowych poprzez m.in. opracowywanie metodologii kalkulacji wynagrodzenia w transakcjach kontrolowanych, prowadzenie analiz porównawczych i analiz zgodności dla różnego rodzaju transakcji oraz w planowaniu struktur kapitałowych. Wraz z powołaniem Forum Cen Transferowych (zespołu opiniodawczo-doradczego przy Ministrze Finansów) Paweł został członkiem grup roboczych zajmujących się opracowaniem rekomendacji dotyczących stosowania regulacji w zakresie przygotowania analiz porównawczych, opisów / analiz zgodności oraz raportowania w ramach cen transferowych (TP-R).

Paweł Sitnik

Manager, Olesiński & Wspólnicy

Pełnił funcje zarządcze w strukturach finansowych z sektora bankowego i produkcyjnego w tym CFO - The Royal Bank of Scotland Group Hub i CFO- IAG (International Airlines Group) Hub.Z powodzeniem przeszedł do sektora usług wspólnych w którym kierował Shared Servicami korporacji międzynarodowych, liderów w swojej branży.Posiada tytuł Executive MBA Calgary University I doktora nauk ekonomicznych.

Roland Pac

Head of SSC, Coty

Paweł Strączyński

Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.

Pan Paweł Strączyński jest absolwentem Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Wydział Gospodarki Narodowej, kierunek: finanse i bankowość oraz Master of Business Administration – Executive MBA o specjalności zarządzanie średnim i dużym przedsiębiorstwem.Od listopada 2018 r. pan Paweł Strączyński pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Zespołu Elektrociepłowni Wrocławskich KOGENERACJA S.A. Od kwietnia 2018 r. do lutego 2019 r. pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu ZOWER Sp. z o.o. (spółka z grupy PGE Energia Ciepła S.A.). Od 2016 do 2018 członek zarządu Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej S.A. oraz Spółki Energetycznej „Jastrzębie” S.A., a następnie PGNiG Termika Energetyka Przemysłowa S.A. W latach 2010-2012 członek zarządu PROTEKTOR S.A., a następnie spółek wchodzących w skład Polskiej Grupy Biogazowej. W latach 2005-2010 dyrektor finansowy i prokurent polskiej dywizji Steinhoff International Holding. W latach 2002-2005 główny księgowy w firmie ASP Polska sp. z o.o.Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych jest uprawniony i odpowiedzialny za kierowanie działalnością PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. w obszarze obejmującym następujące komórki organizacyjne: Departament Kontrolingu, Departament Sprawozdawczości i Podatków, Departament Ryzyka i Ubezpieczeń, Departament Skarbu, Departament Strategii IT, a w zakresie nadzoru nad spółkami zależnymi PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. powierza się mu nadzór merytoryczny nad następującymi spółkami i ich spółkami zależnymi: PGE Systemy S.A., Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Energia S.A.

Piotr Traczyk

Senior Consultant, Olesiński & Wspólnicy

Senior Consultant w Olesiński & Wspólnicy. Specjalizuje się w doradztwie podatkowym dla osób prawnych, w szczególności w zakresie rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi (transfer pricing). W codziennej praktyce wspiera przedsiębiorców w zakresie cen transferowych poprzez m.in. opracowywanie i weryfikację dokumentacji podatkowej, prowadzenie przeglądów z zakresu cen transferowych czy sporządzanie analiz danych porównawczych. Zajmuje się również bieżącym doradztwem w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w swojej dotychczasowej pracy doradzał także w zakresie podatku PIT oraz VAT.Senior Consultant w Olesiński & Wspólnicy. Specjalizuje się w doradztwie podatkowym dla osób prawnych, w szczególności w zakresie rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi (transfer pricing). W codziennej praktyce wspiera przedsiębiorców w zakresie cen transferowych poprzez m.in. opracowywanie i weryfikację dokumentacji podatkowej, prowadzenie przeglądów z zakresu cen transferowych czy sporządzanie analiz danych porównawczych. Zajmuje się również bieżącym doradztwem w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych, w swojej dotychczasowej pracy doradzał także w zakresie podatku PIT oraz VAT.

Grzegorz Ziółkowski

VP TAX EMEA Discovery, Head of Tax TVN Discovery Polska

Członek ACCA, licencjonowany doradca podatkowy, jest doświadczonym menedżerem finansowym i generalistą podatkowym. W latach 2003-2007 był zaangażowany w szereg fuzji, przejęć i projektów restrukturyzacji finansowej w branży technologii, mediów i telekomunikacji oraz w sektorze nieruchomości (Deloitte i PwC). Od 2007 roku koncentruje się na zarządzaniu ryzykiem podatkowym, zgodności podatkowej oraz wewnętrznych usług doradztwa podatkowego dla dużych firm z sektora TMT. W latach 2007-2012 pełnił funkcję zastępcy dyrektora departamentu podatkowego w T-Mobile, gdzie zajmował się sprawozdawczością podatkową i projektami specjalnymi w obszarze finansów. Latem 2012 roku dołączył do zespołu finansowego w Play, gdzie zbudował dedykowany zespół podatkowy dla grupy P4. Od 2016 roku Grzegorz jest dyrektorem podatkowym w Grupie TVN. Odpowiada też za zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa i nadzoruje dział kontroli kredytowej. Od 2019 w ramach połączonych operacji Discovery i TVN nadzoruje rozliczenia podatkowe spółek grupy w Europie Środkowej.

PARTNERZY

Olesiński & Wspólnicy to nowoczesna prawno-podatkowa firma doradcza. Wspieramy biznes, realizując projekty prawne, podatkowe, analityczne i księgowe. Łączymy różne, często odległe od siebie kompetencje, tworząc zespoły dedykowane konkretnym projektom, a nie wyłącznie wąskim dziedzinom prawa czy podatków. Stawiamy na ścisłą współpracę specjalistów z naszych biur we Wrocławiu, Warszawie, Gliwicach i Krakowie oraz w ramach Grupy O&W i wieloletniego, sprawdzonego networku międzynarodowego. Wzrastamy organicznie – od 15 lat - i wciąż nie zwalniamy tempa. Dziś O&W to 150 specjalistów, ponad 300 aktywnych Klientów i kilkadziesiąt obszarów specjalizacji.

AXELO Prawo i Podatki dla Biznesu jest stabilnie rozwijającą się kancelarią świadczącą kompleksowe doradztwo z zakresu prawa i podatków. Dobrze rozumiemy biznesowe potrzeby naszych Klientów, ale także dbamy o to, aby dostarczać skuteczne rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo bieżącej działalności naszych Klientów oraz minimalizujące możliwe ryzyka w przyszłości. W ramach stałej kompleksowej obsługi doradczej pomagamy w sprawach z zakresu prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa gospodarczego, prawa podatkowego, indywidualnego oraz zbiorowego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa zamówień publicznych. Zapewniamy obsługę sporów sądowych i sądowo-administracyjnych oraz reprezentację przed instytucjami państwowymi. Oferujemy również doradztwo i wsparcie w realizacji projektów strategicznych m.in. z zakresu sukcesji, fuzji i przejęć (M&A), przekształceń i restrukturyzacji, procesów inwestycyjnych, projektowania i wdrażania struktur holdingowych, zarządzania prawami własności intelektualnej (IP), cen transferowych, jak również consultingu, audytów prawnych i podatkowych oraz szkoleń.

GWW jest jedną z największych firm prawniczych w Polsce, posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Rzeszowie. Istnieje od 1996 roku. Zatrudnia ponad 120 prawników, wśród których większość to radcowie prawni, adwokaci oraz doradcy podatkowi z wieloletnim doświadczeniem. Kancelaria prowadzi praktykę pod markami GWW Legal i GWW Tax. Praktyka podatkowa GWW od wielu lat jest uznawana za jeden z najlepszych zespołów podatkowych w Polsce, o czym świadczą rekomendacje w rankingach zarówno dla GWW, jak i indywidualne nagrody dla doradców podatkowych.

Advicero Nexia świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa podatkowego, prawnego, księgowego, corporate services oraz obsługę płacowo-kadrową. Należymy do międzynarodowej sieci Nexia International – jednej z 10 największych sieci audytorskich i konsultingowych na świecie, obecnej w ponad 115 krajach. Cechujemy się indywidualnym podejściem do każdego Klienta i projektu, zawsze dopasowujemy naszą ofertę do konkretnych potrzeb. Wiemy, że każdy Klient jest inny, dlatego do każdego problemu podchodzimy elastycznie. Cenimy długofalową współpracę i rozwijamy się razem z naszymi Klientami. Klienci doceniają nasze zaangażowanie, bezpieczne rozwiązania i multidyscyplinarne podejście. Organizujemy cykliczne spotkania dla naszych Klientów, podczas których przedstawiamy najważniejsze aktualne kwestie podatkowe lub księgowe. Bierzemy aktywny udział w procesach legislacyjnych oraz uczestniczymy w roli ekspertów podczas krajowych i zagranicznych wydarzeń. Dokładamy wszelki starań, by na bieżąco informować Klientów o pojawiających się zmianach, mogących wpłynąć na ich działalność. Obszarami naszych działań jest m.in. doradztwo transakcyjne M&A, przeglądy due diligence i podatkowe, doradztwo dla funduszy inwestycyjnych oraz ventures capital, projekty w zakresie cen transferowych, korzystanie z ulg na działalność badawczo-rozwojową, procedury podatkowe, bieżące rozliczenia podatku VAT i pozostałych podatków korporacyjnych. Opracowujemy również procesy bezpieczeństwa podatkowego i planujemy dla klientów księgowe i podatkowe procesy postępowania.

REJESTRACJA

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

KONFERENCJA PŁATNA

995 PLN netto

przy zgłoszeniu do 02.10.2020

1495 PLN netto

przy zgłoszeniu od 03.10.2020

TRANSMISJA ONLINE

595 PLN netto

UDZIAŁ W KONFERENCJI - STACJONARNIE

UDZIAŁ W KONFERENCJI - STACJONARNIE

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

PATRONI MEDIALNI

ORGANIZATOR

PARTNERZY

Copyright © 2018 INFOR PL S.A.