II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych

KONFERENCJA

Strategiczna rola CFO w dobie globalnych zmian

Konferencja online

27-28 października 2020

POBIERZ BROSZURĘ

II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych przed nami. Już 27 i 28 października 2020 spotkamy się z Państwem, a tematem przewodnim tegorocznego Forum będzie strategiczna rola CFO w dobie globalnych zmian gospodarczych.


Tegoroczna edycja będzie złożona z dwóch głównych bloków tematycznych. Pierwszego dnia Forum skupimy się na strategicznej roli CFO, ale również na budowaniu strategii całej organizacji w zmiennym otoczeniu gospodarczym czy zwiększeniu stabilności organizacji. Drugi dzień poświęcimy na zagadnienia podatkowe - omówimy wprowadzone i planowane zmiany w zakresie podatków, które mają niebagatelny wpływ na funkcjonowanie organizacji. W dużej mierze skupimy się na wpływie systemu podatkowego na płynność finansową organizacji.


Forum będzie znakomitą okazją do tego, by pogłębić swoją wiedzę, uzyskać odpowiedź na pytania od doświadczonych ekspertów, ale również nawiązać liczne relacje biznesowe.


Zachęcam Państwa do zapoznania się z programem wydarzenia.

Do zobaczenia podczas Forum!


Rafał Szary

Project Manager

Infor PL SA

Czym jest II Ogólnopolskie Forum Dyrektorów Finansowych?

  • Jedno z najważniejszych spotkań Dyrektorów Finansowych i Managerów działów podatkowych w Polsce
  • Platforma wymiany wiedzy między znakomitymi ekspertami
  • Miejsce do nawiązania licznych relacji biznesowych
  • "Must-have" każdego Dyrektora Finansowego i Managera działu podatków!

Kto powinien wziąć udział

  • Dyrektor Finansowy, CFO
  • Manager Działu Finansowego
  • Dyrektor/Manager Działu Podatków
  • Tax Manager

Dlaczego warto dołączyć do nas?

  • Zaprosimy Państwa do udziału w panelu dyskusyjnym, podczas którego przedyskutujemy, jak w obecnej sytuacji powinna zmienić się rola CFO
  • Przedstawimy wprowadzone i planowane zmiany w zakresie podatków VAT i CIT
  • Omówimy kwestie wsparcia dla firm i ich wpływu na sytuację finansową i podatkową
  • Zapoznają się Państwo ze wskazówkami, jak zabezpieczyć organizację i dokonać jej transformacji na sytuację globalnego kryzysu
  • Zagwarantujemy doborowe towarzystwo do dyskusji i nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Zaprosimy do rozmów z partnerami spotkania, którzy będą mieli dla Państwa bardzo ciekawe rozwiązania
  • Stworzymy znakomitą platformę wymiany wiedzy dla Dyrektorów Finansowych i Managerów Działów Finansowych i Podatkowych
  • Zaprosimy do wystąpienia jednego z czołowych polskich ekonomistów

PROGRAM

27 października 2020 (wtorek)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji.

9:00 - 9.50

DYSKUSJA PANELOWA: Jak zmieni się rola CFO w obecnym otoczeniu biznesowym

  • Transformacja roli CFO w obecnym czasie
  • Jak cyfryzacja wpłynie na codzienność CFO
  • Zmiany w globalnej gospodarce, a strategia finansowa na przyszłość

Paneliści:

  • Katarzyna Klimkiewicz-Deplano, Partner Zarządzający Advicero Nexia
  • Krzysztof Dziekoński, Partner, Dział Audytu i Doradztwa Gospodarczego, Baker Tilly TPA
  • Rafał Berliński, Dyrektor Zarządzający JPK Insight Sp z o.o., Kancelaria GWW

Moderator:

  • Łukasz Zalewski, Dziennikarz ekonomiczny, Dziennik Gazeta Prawna

10:00 - 10.40

WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

PROF. WITOLD M. ORŁOWSKI

  • Globalne wyzwania: wpływ pandemii na gospodarkę i finanse (Polska i świat)
  • Jak będzie przebiegać kryzys pandemiczny?
  • Kryzys, który przyspieszy zmiany technologiczne
  • Nowe wyzwania

prof. Witold M. Orłowski, profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska

10:40 - 10:55

Przerwa na kawę

10:55 - 11.45

Trzy kroki skutecznej transformacji. Case study: OCR w dziale księgowym

Aleksandra Pietruczuk, Dyrektor CUP ds. procesów transakcyjnych, Impel Business Solutions

Katarzyna Łucka, Menedżer działu rozwoju aplikacji i systemów księgowych, Impel Business Solutions

  • Podejście procesowe w zespole księgowym - efektywny sposób zarządzania przedsiębiorstwem
  • Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów - uporządkowanie procesu przepływu pracy wg standardów organizacji
  • Cyfryzacja dokumentów z wykorzystaniem technologii OCR- usprawnienie codziennej pracy księgowego

12:00 - 12.50

Nowe otwarcie w relacjach podatnik-aparat skarbowy. Czy warto inwestować w budowanie niezależnej funkcji podatkowej w organizacji?

Michał Borowski, Partner Dział Doradztwa Podatkowego, CRIDO

12:50 - 13.40

Przerwa na lunch

13:40 - 14.30

Rola zarządzania finansami w dobie Covid-19

  • Jak Covid-19 wpłynął na zarządzanie zespołem finansów
  • Znaczenie analizy finansowej w sposób ciągły – nowe wyzwania dla służb finansowo-księgowych
  • Prezentacja Inforlex

Gyongyver Takats, doktor nauk ekonomicznych, właściciel i prezes zarządu Kancelarii Rachunkowej Takats spółka z o.o.

Paweł Jędrzejak, Ekspert Inforlex, Infor PL S.A.

14:45 - 15.35

NewGen CFO – Przywództwo w pracy CFO

  • Ewolucja pozycji CFO - ukierunkowanie na tematy strategiczne
  • Rola przywódcy – leadera
  • CFO jako partner biznesowego

Roland Pac, Dyrektor, Shared Service Center, Coty

15:35

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

28 października 2020 (środa)

8:30 - 9:00

Rejestracja uczestników

Witamy podczas konferencji. Zapraszamy do rejestracji.

9:00 - 9:50

Wpływ regulacji międzynarodowych na uszczelnienie systemu podatkowego w Polsce – teoretyczne możliwości i praktyczne problemy

Głównym celem wystąpienia będzie omówienie wpływu regulacji OECD oraz Unii Europejskiej na polski system podatkowy pod kątem jego uszczelnienia. Omówione zostaną kluczowe dokumenty m. in. Plan działania Base Erosion and Profit Shifting (BEPS) z 2015, zawierający 15 działań, które powinny wdrożyć Państwa – biorące udział w inicjatywie OECD aby uszczelnić swój system podatkowy. Tytułem przykładu, działanie 12 z 15 to przyjęcie raportowania schematów podatkowych. Następnie zostaną omówienie regulacje UE które miały uszczelniać system podatkowy i mają wpływ na Polskę m. in. CFC, exit tax czy MDR.

Łukasz Krasowski, Radca Prawny, Axelo Prawo i Podatki dla Biznesu

10:05 - 10:55

Praktyka zarządzania ryzykiem podatkowym oraz procesem dostosowania firmy do zmian w prawie podatkowym

  • Rryzyko podatkowe i zarządzanie nim z perspektywy dyrektora podatkowego
  • Krótka historia ostatnich zmian legislacyjnych
  • Biała lista – podejście praktyczne, problemy z implementacją, praktyka
  • Split payment – racjonalizacja wymagań, strona zakupowa, strona sprzedażowa, budowanie świadomości podatkowej i procedur w kontekście nowego JPK
  • Nowy JPK – VDEK
  • Nowe TP – wymogi benchamarkowe, doświadczenia z przygotowywania deklaracji TP, nowe wymogi TPR i jak i im sprostać
  • WHT – nowe zasady – refleksja po roku obowiązywania i przyjęte strategie firm dotyczące płatności
  • MDR – jak realnie wdrożyć procedurę w spółce i jak współpracować z zarządem (MDR-3)

Grzegorz Ziółkowski, VP TAX EMEA Discovery, Head of Tax TVN Discovery Polska

10:55 - 11:10

Przerwa na kawę

11:10 - 12:00

WYSTĄPIENIE GOŚCIA SPECJALNEGO

JERZY MARTINI

Zmiany podatkowe a przyszłość przedsiębiorcy

Jerzy Martini, Partner, Martini i Wspólnicy Sp. z o.o.

12:00 - 12:40

Przerwa na lunch

12:40 - 14:40

Nowa struktura JPK_V7 – wyzwania i zagrożenia związane z przystosowaniem do nowego standardu ewidencji VAT i jak nimi zarządzić

  • Uregulowania prawne i związane z nimi wątpliwości
  • Odpowiedzialność i zagrożenie karami za błędy w ewidencji
  • Uwarunkowania i praktyczne problemy z dostosowaniem systemów finansowo-księgowych do nowych wymogów
  • Narzędzia i sposoby zarządzania ryzykiem związanym z nową strukturą JPK_V7
  • Możliwości analizy danych z JPK_V7 w odniesieniu do innych kanałów raportowania podatkowego

Krzysztof Czekaj, Doradca Podatkowy, GWW

14:40

Zakończenie konferencji

PRELEGENCI

Profesor nauk ekonomicznych, wykładowca Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej i Akademii Vistula w Warszawie, główny doradca ekonomiczny PwC Polska. Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP. Były szef zespołu doradców ekonomicznych prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, członek Narodowej Rady Rozwoju przy prezydencie Lechu Kaczyńskim i Rady Gospodarczej Rządu przy premierze Donaldzie Tusku, były przewodniczący Rady Powierniczej Muzeum Narodowego w Warszawie. Studiował na Uniwersytecie Łódzkim i Uniwersytecie Harvarda. W latach 1993-97 w Banku Światowym. W latach 2001-05 szef zespołu doradców ekonomicznych Prezydenta RP. W przeszłości również doradca Głównego Negocjatora członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Specjalny Doradca Komisji Europejskiej, członek Rady Makroekonomicznej Ministra Finansów, doradca wielu organizacji krajowych i międzynarodowych. Autor 14 książek i 200 publikacji naukowych, popularny komentator ekonomiczny i felietonista głównych polskich gazet.

prof. Witold M. Orłowski

profesor nauk ekonomicznych, główny doradca ekonomiczny PwC Polska.

Jerzy Martini

Partner, Martini i Wspólnicy Sp. z o.o.

Partner, współzałożyciel Kancelarii z dwudziestoletnim doświadczeniem w obszarze podatku VAT. Ośmiokrotny zdobywca tytułu najlepszego Doradcy Podatkowego w Polsce/Lidera w kategorii VAT (Ranking Rzeczpospolitej), Band I w rankingu Chambers & Partners. Przewodniczący Grupy VAT Rady Podatkowej PKPP Lewiatan. Najbardziej doświadczony w Polsce pełnomocnik w postępowaniach przed Trybunałem Sprawiedliwości UE w Luxemburgu (m.in. C313/05 Brzeziński, C-414/07 Magoora, C-318/11 Oasis East).

Michał Borowski

Partner Dział Doradztwa Podatkowego, CRIDO

Partner w zespole podatków pośrednich w CRIDO. Doradza w zakresie podatku VAT przedsiębiorcom i podmiotom publicznym, w tym największym miastom w Polsce. Reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowo-administracyjnych. W ramach doradztwa na rzecz JST prowadził, m.in. projekty związane z odzyskiwaniem nieodliczonego VAT, wdrażaniem współczynnika VAT, przygotowywaniem wniosków o interpretacje podatkowe. Jest członkiem Krajowego Forum Fakturowania Elektronicznego przy Ministerstwie Przedsiębiorczości i Technologii oraz ekspertem podatkowym Business Centre Club. Brał udział w pracach Komisji Europejskiej nad tzw. Zieloną Księgą VAT (VAT Green Paper), w tym w pracach związanych ze zmianami dotyczącymi sektora publicznego. Za swoje osiągnięcia otrzymał 2 miejsce w kategorii „Najlepszy doradca podatkowy: VAT” w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej” (2014, 2020). Karierę zawodową rozpoczynał w międzynarodowej firmie doradczej, a następnie kierował praktyką VAT w znanej polskiej kancelarii. W 2014 r. dołączył do CRIDO. Od 2009 roku posiada uprawnienia doradcy podatkowego.

Krzysztof Czekaj

Doradca Podatkowy, GWW

Specjalizuje się w doradztwie w zakresie podatków dochodowych oraz podatku od towarów i usług. Doradza zarówno w bieżącej działalności przedsiębiorców, jak i przeprowadza przeglądy rozliczeń podatkowych oraz doradza przy transakcjach i przekształceniach. Reprezentuje klientów w postępowaniach zarówno przed organami podatkowymi, jak i sądami administracyjnym. Regularnie występuje jako prelegent konferencji i szkoleń z zakresu prawa podatkowego.

Jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Posiada prawie 20 lat doświadczenia zawodowego. Specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym. Ma bogate doświadczenie w zakresie transakcji związanych z nabywaniem, zbywaniem, a także restrukturyzacją finansowania nieruchomości komercyjnych. Jest specjalistą w zakresie doradztwa dla funduszy inwestycyjnych, doradzała wielu funduszom inwestycyjnym, zarówno charakteru otwartego, jak i zamkniętego, w ich działalności inwestycyjnej i bieżącej, obejmującej nabycia i sprzedaż udziałów lub aktywów, restrukturyzacje prowadzące do uzyskania optymalizacji podatkowej, uzyskiwanie zwolnienia w podatku dochodowym dla polskiej działalności. Specjalizuje się również w doradztwie dla branży energetyki odnawialnej, w zakresie nabywania projektów, optymalizacji struktur holdingowych i finansowych, opracowywania biznesplanów, rozliczeń zielonych certyfikatów oraz doradza w zakresie bieżących kwestii podatkowych podmiotów z sektora nieruchomościowego oraz handlu detalicznego. Jest regularnie wyróżniana jako rekomendowany doradca podatkowy (rankingi firm doradztwa podatkowego dziennika „Rzeczpospolita” – kategoria międzynarodowe prawo podatkowe oraz rankingi International Tax Review „Women in Tax Leaders”). Doradza w języku polskim, angielskim, niemieckim i włoskim.

Katarzyna Klimkiewicz-Deplano

Partner Zarządzający, Advicero Nexia

Łukasz Krasowski

Radca prawny, Axelo

Łukasz jest członkiem zespołu ds. podatkowych, głównie w zakresie postępowań podatkowych i planowania podatkowego. W ramach praktyki AXELO reprezentuje klientów w postępowaniach podatkowych i sądowo-administracyjnych, na poszczególnych ich etapach, a zwłaszcza w zakresie: zastrzeżeń oraz wyjaśnień do protokołu kontroli, odwołań od decyzji, a także innych pism niezbędnych w toku postępowań. W latach 2014-2018 doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelariach radców prawnych i doradców podatkowych poprzez obsługę prawną osób fizycznych oraz podmiotów gospodarczych w szczególności z zakresu prawa cywilnego, gospodarczego i administracyjnego. Jest wpisany na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Rzeszowie. Absolwent między innymi Studiów Podyplomowych z zakresu doradztwa podatkowego na Uniwersytecie w Białymstoku.

Menedżer z doświadczeniem w zarządzaniu zespołami księgowymi i IT. Architekt zmiany w dziale zobowiązań i koordynator wdrożenia zarządzania procesowego. Entuzjastka metodyki Lean Management oraz Six Sigma. Główny Kluczowy Użytkownik systemu SAP FI w Grupie Impel. Konsultantka SAP wspierająca wdrożenie systemu w instytucjach państwowych. Kierownik projektów posiadający certyfikat PRINCE 2. Odpowiedzialna m.in. za wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, technologii OCR oraz WorkFlow w obszarze faktur zakupowych.

Katarzyna Łucka

Menedżer działu rozwoju aplikacji i systemów księgowych, Impel Business Solutions

Roland Pac

Dyrektor, Shared Service Center, Coty

Pełnił funcje zarządcze w strukturach finansowych z sektora bankowego i produkcyjnego w tym CFO - The Royal Bank of Scotland Group Hub i CFO- IAG (International Airlines Group) Hub.Z powodzeniem przeszedł do sektora usług wspólnych w którym kierował Shared Servicami korporacji międzynarodowych, liderów w swojej branży.Posiada tytuł Executive MBA Calgary University I doktora nauk ekonomicznych.

Magister, absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od 2017 roku sprawuje pieczę nad prawidłowością rozliczeń finansowo-księgowych dla spółek Grupy Impel i wielu klientów zewnętrznych.Posiada bogatą karierę zawodową związaną z obszarem finansów, a doświadczenie zdobyła pełniąc kluczowe funkcje w wielu firmach produkcyjnych, handlowych i usługowych. Obecnie swoje kompetencje rozwija wdrażając procesowość i nowe technologie w obszarze księgowości spółki IBS. Wierzy, że przyszłość w księgowości należy do nowej generacji księgowych tzw. techno-księgowych, którzy świetnie poruszają się w środowisku nowoczesnych technologii.

Aleksandra Pietruczuk

Dyrektor CUP ds. procesów transakcyjnych, Impel Business Solutions

Grzegorz Ziółkowski

VP TAX EMEA Discovery, Head of Tax TVN Discovery Polska

Członek ACCA, licencjonowany doradca podatkowy, jest doświadczonym menedżerem finansowym i generalistą podatkowym. W latach 2003-2007 był zaangażowany w szereg fuzji, przejęć i projektów restrukturyzacji finansowej w branży technologii, mediów i telekomunikacji oraz w sektorze nieruchomości (Deloitte i PwC). Od 2007 roku koncentruje się na zarządzaniu ryzykiem podatkowym, zgodności podatkowej oraz wewnętrznych usług doradztwa podatkowego dla dużych firm z sektora TMT. W latach 2007-2012 pełnił funkcję zastępcy dyrektora departamentu podatkowego w T-Mobile, gdzie zajmował się sprawozdawczością podatkową i projektami specjalnymi w obszarze finansów. Latem 2012 roku dołączył do zespołu finansowego w Play, gdzie zbudował dedykowany zespół podatkowy dla grupy P4. Od 2016 roku Grzegorz jest dyrektorem podatkowym w Grupie TVN. Odpowiada też za zarządzanie ryzykiem przedsiębiorstwa i nadzoruje dział kontroli kredytowej. Od 2019 w ramach połączonych operacji Discovery i TVN nadzoruje rozliczenia podatkowe spółek grupy w Europie Środkowej.

Krzysztof specjalizuje się w obsłudze dużych i średnich giełdowych i prywatnych grup kapitałowych (krajowych i międzynarodowych) raportujących zgodnie z MSSF lub polskimi standardami rachunkowości, w projektach IPO (prospekty emisyjne, przekształcenia sprawozdań finansowych na MSSF, konsolidacje), jak również doradztwie i rachunkowej obsłudze przy połączeniach i przekształceniach przedsiębiorstw. W 1998 roku Krzysztof rozpoczął pracę w firmie audytorskiej Arthur Andersen w dziale audytu i doradztwa gospodarczego, którą kontynuował do 2004 roku już w Ernst & Young, kierując jako senior wieloma projektami z obszaru audytu, AUP oraz due diligence. Tutaj również w 2003 roku uzyskał tytuł biegłego rewidenta oraz uprawnienia ACCA. W latach 2004–2006 pracował jako Head of Accounting & Reporting w firmie farmaceutycznej Novartis Polska, gdzie odpowiadał za raportowanie, księgowość, podatki oraz kontrolę wewnętrzną.Następnie w latach 2006–2011 jako partner kierował licznymi projektami obejmującymi badania i przeglądy sprawozdań finansowych, projekty IPO oraz przeglądy typu due diligence w firmie audytorskiej BDO Polska. Krzysztof jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (SGH) oraz stypendystą fundacji im. Stefana Batorego na Uniwersytecie Giessen w Niemczech.

Krzysztof Dziekoński

Partner, Dział Audytu i Doradztwa Gospodarczego, Baker Tilly TPA

PARTNERZY

AXELO Prawo i Podatki dla Biznesu jest stabilnie rozwijającą się kancelarią świadczącą kompleksowe doradztwo z zakresu prawa i podatków. Dobrze rozumiemy biznesowe potrzeby naszych Klientów, ale także dbamy o to, aby dostarczać skuteczne rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo bieżącej działalności naszych Klientów oraz minimalizujące możliwe ryzyka w przyszłości. W ramach stałej kompleksowej obsługi doradczej pomagamy w sprawach z zakresu prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa gospodarczego, prawa podatkowego, indywidualnego oraz zbiorowego prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa zamówień publicznych. Zapewniamy obsługę sporów sądowych i sądowo-administracyjnych oraz reprezentację przed instytucjami państwowymi. Oferujemy również doradztwo i wsparcie w realizacji projektów strategicznych m.in. z zakresu sukcesji, fuzji i przejęć (M&A), przekształceń i restrukturyzacji, procesów inwestycyjnych, projektowania i wdrażania struktur holdingowych, zarządzania prawami własności intelektualnej (IP), cen transferowych, jak również consultingu, audytów prawnych i podatkowych oraz szkoleń.

GWW jest jedną z największych firm prawniczych w Polsce, posiada biura w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu oraz w Rzeszowie. Istnieje od 1996 roku. Zatrudnia ponad 120 prawników, wśród których większość to radcowie prawni, adwokaci oraz doradcy podatkowi z wieloletnim doświadczeniem. Kancelaria prowadzi praktykę pod markami GWW Legal i GWW Tax. Praktyka podatkowa GWW od wielu lat jest uznawana za jeden z najlepszych zespołów podatkowych w Polsce, o czym świadczą rekomendacje w rankingach zarówno dla GWW, jak i indywidualne nagrody dla doradców podatkowych.

Advicero Nexia świadczy kompleksowe usługi w zakresie doradztwa podatkowego, prawnego, księgowego, corporate services oraz obsługę płacowo-kadrową. Należymy do międzynarodowej sieci Nexia International – jednej z 10 największych sieci audytorskich i konsultingowych na świecie, obecnej w ponad 115 krajach. Cechujemy się indywidualnym podejściem do każdego Klienta i projektu, zawsze dopasowujemy naszą ofertę do konkretnych potrzeb. Wiemy, że każdy Klient jest inny, dlatego do każdego problemu podchodzimy elastycznie. Cenimy długofalową współpracę i rozwijamy się razem z naszymi Klientami. Klienci doceniają nasze zaangażowanie, bezpieczne rozwiązania i multidyscyplinarne podejście. Organizujemy cykliczne spotkania dla naszych Klientów, podczas których przedstawiamy najważniejsze aktualne kwestie podatkowe lub księgowe. Bierzemy aktywny udział w procesach legislacyjnych oraz uczestniczymy w roli ekspertów podczas krajowych i zagranicznych wydarzeń. Dokładamy wszelki starań, by na bieżąco informować Klientów o pojawiających się zmianach, mogących wpłynąć na ich działalność. Obszarami naszych działań jest m.in. doradztwo transakcyjne M&A, przeglądy due diligence i podatkowe, doradztwo dla funduszy inwestycyjnych oraz ventures capital, projekty w zakresie cen transferowych, korzystanie z ulg na działalność badawczo-rozwojową, procedury podatkowe, bieżące rozliczenia podatku VAT i pozostałych podatków korporacyjnych. Opracowujemy również procesy bezpieczeństwa podatkowego i planujemy dla klientów księgowe i podatkowe procesy postępowania.

Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność. Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje. Jesteśmy doradcami, nie audytorami. Jesteśmy polską firmą konsultingową. Dzięki przynależności do międzynarodowej organizacji Taxand wspieramy klientów w rozwoju ich biznesu również za granicą.

Impel Business Solutions sp. z o.o.

Wierzymy w cyfrową transformację i trwałą zmianę organizacji dzięki robotyzacji oraz lean management. Wdrażamy technologię RPA w realizowanych usługach: kadrowo-płacowych, finansowo-księgowych i zarządzania dokumentacją. Wykorzystujemy doświadczenia i dobre praktyki zdobyte podczas kilkunastu lat w obsługi klientów biznesowych. Koncentrujemy się na zadowoleniu klientów dostarczając usługi skrojone pod indywidualne potrzeby i spełniające określone KPI i SLA. Posiadamy zespół bisko 400 ekspertów produktowych i oddziały w kilkunastu miastach na terenie kraju.

www.bpo.impel.pl

REJESTRACJA

Cenę netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Prosimy o zapoznanie się z treścią regulaminu: regulamin
Administratorem Państwa danych osobowych jest INFOR PL S.A. (więcej informacji).

KROK 1: Dane firmy i zgłaszającego

KONFERENCJA PŁATNA

995 PLN netto

przy zgłoszeniu do 02.10.2020

1495 PLN netto

przy zgłoszeniu od 03.10.2020

TRANSMISJA ONLINE

595 PLN netto

UDZIAŁ W KONFERENCJI - STACJONARNIE

UDZIAŁ W KONFERENCJI - STACJONARNIE

OPIEKUN MERYTORYCZNY

Rafał Szary

Kierownik projektu

rafal.szary@infor.pl

+48 519 061 530

SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA

22 212 13 14

PATRONI MEDIALNI

ORGANIZATOR

PARTNERZY

Copyright © 2018 INFOR PL S.A.