Organizujemy stacjonarne warsztaty zamknięte, które dostarczają naszym uczestnikom specjalistyczną wiedzę. Obszary tematyczne organizowanych przez nas warsztatów dotyczą głównie kadr i płac, zmian w regulacjach prawnych (prawo pracy, prawo podatkowe), rachunkowości, finansów, sprzedaży, zarządzania projektami, negocjacji, marketingu, PR oraz obsługi klienta.
Naszym celem jest organizowanie merytorycznych wydarzeń, bezpośrednio związanych z bieżącymi zmianami oraz wskazywanie praktycznych rozwiązań, a także omawianie trendów rynkowych.
Dostarczamy wiedzę na najwyższym poziomie dzięki współpracy z prelegentami, którzy są ekspertami i najlepszymi praktykami na rynku.
Diagnoza - Analiza
Analizujemy potrzeby Klienta i poznajemy optymalny zakres tematyczny szkolenia zamkniętego dostosowanego do specyfiki działalności Klienta oraz wielkości i różnorodności uczestników szkolenia. Ustalamy preferencje Klienta, co do wyboru miejsca, długości, formy szkolenia oraz proponowanych ekspertów.
Plan szkolenia
Po diagnozie potrzeb i preferencji Klienta proponujemy zakres tematyczny szkolenia w postaci agendy z opisem proponowanych zagadnień wraz z zakresem czasowym poświęconym danemu zagadnieniu. Proponujemy także ekspertów, najlepszych w danej dziedzinie, do przeprowadzenia wybranego przez Klienta szkolenia.
Organizacja
Jesteśmy elastyczni - organizujemy szkolenia w siedzibie i poza siedzibą Klienta, zawsze proponując obsługę na najwyższym poziomie.
Materiały
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje komplet materiałów przygotowanych przez ekspertów prowadzących dane szkolenie, tak by móc potem wrócić do wiedzy prezentowanej na szkoleniu.
Realizacja
W ramach uzgodnionych z Klientem obowiązków zajmujemy się obsługą szkolenia w dniu w którym się odbywa. Niezależnie od zakresu ustaleń zawsze jesteśmy obecni podczas szkolenia, by móc wesprzeć Klienta w bieżących działaniach i czuwać nad komfortem uczestników.
Certyfikaty
Każdy uczestnik naszych szkoleń otrzymuje certyfikat ukończenia szkolenia.
Ocena
Po zakończonym szkoleniu uczestnikom zostają wręczone ankiety oceniające każdy aspekt szkolenia.
FORMULARZ KONTAKTOWY
+48 510 024 778
SPRZEDAŻ I WSPÓŁPRACA
Sandra Sawicka
Menedżer ds. kluczowych klientów